Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

hagenaars

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door hagenaars »

Je hebt geen enkel redelijk argument en voelt je denk ik dan ook hopeloos. Je zou eens kunnen proberen te analyseren wat de Staat der Nederlanden bewogen heeft. De man werd na zware beschuldigingen in Spanje aangehouden en dat land heeft hem ook uitgeleverd aan zijn geboorte land.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door fred neerhoff »

Je onbegrip in deze zaak is stuitend. Je lult maar door, zonder er ook maar enige blijk van te geven de relevante feiten (zoals die alle op dit Forum zijn gepasseerd) te kennen en te begrijpen.
hagenaars

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door hagenaars »

Ja, Neerhoff, zo komen we niet verder. Jij hebt een stelling, prima, maar waarom neem je niet even de moeite deze te onderbouwen?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door fred neerhoff »

De onderbouwing van die stelling is hier allang gepasseerd Hagenaars. Je moet het zelf maar teruglezen.

Trouwens, er is hier met betrekking tot de zaak Poch wel meer gepasseerd dat aan je aandacht ontsnapt is. Het voornaamste is wel dat jij er vanaf het begin compleet fout in stond, en dat bovendien nooit hebt toegegeven. Een beetje min is dat.
hagenaars

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door hagenaars »

Ik wil natuurlijk het naadje van de kous weten. Heeft de Staat der Nederlanden gehandeld op aangeven of in het belang van het Koninklijk Huis?
(Wat had ik moeten toegeven?)
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Ik wil natuurlijk het naadje van de kous weten.
Haha, daarom weet je natuurlijk niet dat je vanaf het begin compleet fout zat met betrekking tot de zaak Poch.

Dat je zelfs gewoon voorbij gaat aan alle info die hier met betrekking tot de zaak Poch op dit Forum gepasseerd is; je vervolgens van de domme houdt, en - jou kennende - blijft hangen in de ontkenningsfase!
hagenaars

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door hagenaars »

Als je de feiten over het Koninklijk Huis en deze zaak niet kan noemen (En dat kan je niet!) dan lijkt het mij niet voor de hand te liggen die onlogische stelling te blijven betrekken.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door fred neerhoff »

Beter teruglezen Hagenaars, dan vind je die feiten vanzelf. Succes!
hagenaars

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door hagenaars »

@ Neerhoff. Ik heb het lijntje of draadje hier op deze site nogmaals doorgenomen. Ik heb mijn bril tevoren flink opgepoetst, zodat ik het bewijs tegen Het Koninklijk Huis goed kon lezen...
Och arme, geen splinter van een bewijs.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door fred neerhoff »

Andere bril opzetten!
Plaats reactie