Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

hagenaars
Berichten: 365
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 16:33

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door hagenaars »

Ik zal het u nog m makkelijker maken, u kunt uw nationaliteit opgeven door elders op deze aardkloot te gaan wonen en dan net als iedereen een proces tegen de Staat der Nederlanden beginnen, het is natuurlijk wel prijzig allemaal. (Ik stel het nu allemaal een beetje kort door de bocht, maar zo zit het.)
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door wilfred degens »

Ik vertrouw erop dat we nog verklaringen te horen/lezen krijgen van de betrokken ministers. Niet zo moeilijk voor mij om mij uit Nederland voorgoed te laten uitschrijven en mij definitief in Montevideo te laten inschrijven als permanente bewoner van Uruguay. De proceskosten zullen betaald worden door mij, mijn vrienden en iedereen die sympathiseert met mijn/onze aanklacht. Wanneer het zover komt, zal ik u niet teleurstellen in uw verheugende verwachting.
hagenaars
Berichten: 365
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 16:33

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door hagenaars »

Ja, kijk, Wim Sonneveld zong het al "Men hoort vaak zeggen dat geluk niet zo te koop is, maar geld doet wonderen vooral als het een hoop is..."

Willem (Wim) Sonneveld (Utrecht, 28 juni 1917 – Amsterdam, 8 maart 1974) was een Nederlands cabaretier, zanger en acteur. Hij wordt als een van de "Grote …Verder lezen in Wikipedia.

Montevideo dat lijkt mij wel wat...

Montevideo is de hoofdstad van Uruguay. De stad ligt op de noordoever van het estuarium van de Río de la Plata, die ter plaatse 200 kilometer breed is. Het aantal inwoners bedraagt circa 1,4 miljoen, bijna de helft van de totale landsbevolking (3,3 miljoen inw, 2004).
(Ik denk overigens dat het Nederlandse volk niet echt wakker zal liggen van uw vertrek (emigratie)

Je hoort het volk wel over immigratie.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door wilfred degens »

Gaat het nog een beetje meneer Hagenaars?
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door wilfred degens »

Ik vraag mij af in hoeverre onze koning en Maxima betrokken zijn geweest bij het Nederland-Spanje-Argentinië drama van de onschuldige, maar bijna 8 jaar in de steek gelaten Julio Poch. Het is nu weer verdacht stil rond deze onderhavige schade- en schuldafwikkeling. Wordt dit allemaal nog tot de bodem uitgezocht en vooral geopenbaard, of is de ware toedracht van dit politieke drama al weer in de doofpot beland?
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door wilfred degens »

wilfred degens schreef: Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?
Berichtdoor wilfred degens » zo 23 aug 2015, 09:17

Ik vraag mij ook af hoe onze geboren Argentijnse Koningin getrouwd met onze afstammeling van Willem van Oranje (?) met dit uiterst trieste gegeven omgaat wanneer zij ongetwijfeld ook met Julio Poch zijn drama geconfronteerd worden. Ik zou als een vlieg op hun muur willen zitten om te horen hoe zij daarover met hun kinderen spreken. Hoe zij deze wan-situatie passief volgen zou ik politiek begrijpen, maar hoe denken zij hier werkelijk over? Wat speelt daar werkelijk achter de schermen i.z. dit thema?
In hun familiekring, met de rechtvaardige mr. Pieter van Vollenhoven, zal dit onderwerp toch niet vermeden kunnen worden? :!: :!: Tenzij er werkelijk een stille diplomatieke deal gemaakt is, waarin het ene onbewezen beschuldigde slachtoffer voor de publieke Argentijnse bühne van de Dwaze Moeders voor het andere onschuldig bewezen slachtoffer dan maar wordt opgeofferd voor de dwaze moeders? Hun beider onschuld is toch ook via het internationale volken recht, zolang het bewijs niet is geleverd?
Het bestaat toch eenvoudig niet dat de waarheidsgetrouwe afgebrokkelde verklaring van een mogelijk ook ter plaatse aangeschoten collega een rechtvaardige reden zou zijn om Julio Poch verder zijn leven te ontnemen voor de lugubere show? Zonder dat de zich vanuit een beschaafde wereld noemende Nederlandse en Argentijnse advocatuur zich hiertegen verzet?
Omdat dit onderwerp met onze koningin van Argentijnse bloede en haar, tot nog toe en daardoor voor altijd, onschuldige vader zo politiek gevoelig ligt, is dan ons Nederlandse rechtvaardigheidsgevoel daaraan passief ondergeschikt? Ik zou Pieter van Vollenhoven hier heel graag eens open en eerlijk over willen horen spreken.
Ik wed dat juist hij dit onrecht naar de familie Poch en ons rechtsgevoel zou kunnen oplossen in Argentinië. Meest geschikte representant van ons land in deze onaanvaardbare juridische dwaling volgens mij binnen het internationale volkenrecht. Of gaat het jus gentium in deze kwestie niet op? Hoe bestaat het in deze tijd nog dat met alle ontlastende bewijzen zijn NL topadvocaat Geert-Jan Knoops deze juridische strijd in Argentinië niet kan beslechten? Geen bewijs betekent onschuld, totdat te tegendeel bewezen is. En daar wachten we al 10 jaar op en zit die arme verraden en verguisde man gescheiden van zijn familie in Argentijnse bewaring. Hoe voeden zulke verantwoordelijke mensen i.z. Julio Poch hun kinderen op wanneer zij dit heel gewoon vinden? Is hun rechtssysteem na de junta dus kennelijk ongewijzigd? :?: :!:
En zie hier hoeveel lezers van dit onderwerp het niet belangrijk genoeg vinden om het te toetsen aan hun gevoel voor gerechtigheid.
Nu pas komt een onderzoek naar welke rol onze koninklijke familie in dit drama voor de familie Poch gespeeld heeft.
Ik zag die zeer wel mogelijke connectie 5 jaar geleden al. Waarom de media niet? Ik ben familie traditioneel altijd een royalist geweest. Ik hoop oprecht niet, dat mijn ergste horrorbeelden van hoe dit zal aflopen gaan uitkomen.
Recht zal toch moeten zegevieren. 8 jaar de ministers van BZ de andere kant op laten kijken vanwege een godsonmogelijk motief ten koste van een familie Poch die hun dierbare vader, echtgenoot en familielid achter slot en grendel moesten accepteren, is aan ons volk niet te verkopen wanneer er geen sluitende en acceptabele verklaringen voor heel veel vragen komen. Ik zie hier genoeg stof om hierover een openbare hoorzitting te starten.
hagenaars
Berichten: 365
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 16:33

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door hagenaars »

U gaat er met veel omhaal van woorden van uit dat leden van het Koninklijk Huis of leden onze koninklijke familie iets te maken zouden hebben met de affaire Poch. Mag ik u vragen die kennis openbaar te maken? Hoe komt u aan die kennis? Alvast bedankt!
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:U gaat er met veel omhaal van woorden van uit dat leden van het Koninklijk Huis of leden onze koninklijke familie iets te maken zouden hebben met de affaire Poch. Mag ik u vragen die kennis openbaar te maken? Hoe komt u aan die kennis? Alvast bedankt!
Waar schrijf ik dat leden van het Koninklijk Huis of leden onze koninklijke familie iets te maken zouden hebben met de affaire Poch. als een onomstotelijk bewijs?
Alleen maar mijn vragen zijn geen beschuldigingen.
Vragen over Poch mochten ook, echter alleen zolang hij zonder onomstotelijke bewijzen zijn vrijheid had mogen behouden.!!!

Vandaar om iedere twijfel bij onze zo gemiddeld geliefde koninklijke familie weg te nemen een openbare hoorzitting.
Zolang geen onomstotelijk bewijs is geleverd, is voor mij en ons staatsrecht niemand schuldig. En ik hoop dat die verdacht makende associatie naar onze koninklijke familie op republikeins fake gesmoes gebaseerd is.
Begreep u dat weer niet, meneer hagenaars? :ugeek:
Of hoopte u op iets anders van mij te lezen..........?
hagenaars
Berichten: 365
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 16:33

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door hagenaars »

Als u geen spoor van bewijs kan leveren, waarom dan die suggestie? Het spijt mij niet, u een kletsmajoor te noemen.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Als u geen spoor van bewijs kan leveren, waarom dan die suggestie? Het spijt mij niet, u een kletsmajoor te noemen.
Ik zal u helpen herinneren aan uw zoveelste nonreactie.
Geruchten opgevangen in de media in zo'n serieuze affaire vragen om grondig onderzoek.
Toen 5 jaar gelegen in dit topic er geen spoor van bewijs was om Poch achter de tralies nog langer in voorarrest te houden, vond u ook van alles van mijn toenmalige mening. M.n. van mijn pertinente bewering, dat Poch volkomen onterecht toen al 5 jaar gedetineerd was op voorarrest en bleef!!! U werd, zoals altijd, weer naadloos door Den Haag gesouffleerd en bleek het dik 2 jaar later mede grof schandalig fout te hebben. U kon toen niet helder denken, of wist u meer wat er werkelijk speelde achter de schermen? Dat kostte Poch nog eens dik 2 jaar in voorarrest :!: :evil:
Als hier iemand op dit forum gehaat is om zijn reacties, bent u het wel. Hoeveel andere leden zijn er sinds 2012 al niet over uw meest walgelijke response fataal gestruikeld, omdat ze u als een Haagse internettrol zagen?! Vraag een afscheidsrolletje in de Luizenmoeder als de overtreffende trap van het schoolhoofd Anton Flier (Diederik Ebbinge). Of stort je helemaal in elkaar wanneer Den Haag je niet meer van stroom kan voorzien? :idea:
Plaats reactie