Rot op naar je eigen land!!

hagenaars

Re: Rot op naar je eigen land!!

Bericht door hagenaars »

Nou breekt mijn klomp, ik vraag om uitleg bij een tegenwerping van jou, ik zou voortdurend wegkijken. Waarvoor kijk ik dan weg, is de vraag. Ik krijg geen antwoord en nu zou ik plotseling minder overtuigend zijn. Wie het snapt mag het zeggen...
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Rot op naar je eigen land!!

Bericht door fred neerhoff »

fred neerhoff schreef:Nou, erg moeilijk hoor haha...Maar met de zoekterm "wegkijken" kom je al een heel eind!
hagenaars

Re: Rot op naar je eigen land!!

Bericht door hagenaars »

flauw...
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Rot op naar je eigen land!!

Bericht door fred neerhoff »

Nee Hagenaars, mijn reactie is niet flauw. Het is een inhoudelijk antwoord op jouw brandende vraag.
hagenaars

Re: Rot op naar je eigen land!!

Bericht door hagenaars »

Ik snap je niet, je hebt bezwaar, ik zou wegkijken van rampspoed. Geef dan even aan welke rampspoed je bedoelt.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Rot op naar je eigen land!!

Bericht door fred neerhoff »

Ik vind je geveinsde onschuld stuitend want als je werkelijk zou willen weten waar en wie je op dit forum beticht van wegkijken (die rampspoed maak je er zelf van), gebruik dan even de zoekfunctie van dit forum om je geheugen wat op te frissen.
hagenaars

Re: Rot op naar je eigen land!!

Bericht door hagenaars »

De omgekeerde wereld, jij beschuldigt en ik moet zelf opzoeken waarvan?? Doe effe normaal man...
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Rot op naar je eigen land!!

Bericht door fred neerhoff »

Haha Je kijkt zelfs weg waarvan je eerder werd. Waarom vraag je er dan naar?
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Rot op naar je eigen land!!

Bericht door wilfred degens »

fred neerhoff schreef:Haha Je kijkt zelfs weg waarvan je eerder werd. Waarom vraag je er dan naar?
Jah, na 3 glazen whiskey tijdens je ontbijt gaan schrijven leidt logisch tot zulk resultaat. Proost!
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Rot op naar je eigen land!!

Bericht door fred neerhoff »

fred neerhoff schreef:Haha Je kijkt zelfs weg waarvan je eerder werd. Waarom vraag je er dan naar?
Correctie: Haha Je kijkt zelfs weg waarvan je eerder werd beticht. Waarom vraag je er dan naar?
Plaats reactie