Rot op naar je eigen land!!

pipodeclown88
Berichten: 2
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 14:14

Rot op naar je eigen land!!

Bericht door pipodeclown88 »

Rot op naar je eigen land!
Lang, lang, lang geleden maakte Nederland zijn grootste fout. Het inhuren van gastarbeiders. Natuurlijk kan iedereen een fout maken, maar dankzij het inhuren van deze gastarbeiders, is ons kikkerlandje volledig naar de kloten. Ze zijn hier naartoe gekomen om te werken, maar iedereen weet dat die buitenlanders zo lui zijn als de pest. Volledig nutteloos. Het begon met de turken. Ze leven in Europa, maar gedragen zich als die idioten in het Midden-Oosten. Vijf keer per dag richten ze zich tot Mekka en maken rare apengeluiden. Toch hebben we onze trots opzij proberen te zetten en wat plaats te maken voor dit volk. Achteraf hadden we ze lekker daar moeten laten. Na de turken kwamen de Joegoslaven en de Polen. We dachten dat die Turken erg waren, maar dit waren echt de randdebielen. Voor een paar honderd euro, vermoorden ze iedereen en ze durven alleen maar alleenstaanden en oudjes te overvallen. Laf rotvolk is het. We hebben ons laten misleidden, omdat ze blank zijn. Niet alleen de huidskleur zegt dus iets over hoe kut iemand kan zijn.

Nu gaan we het hebben over de Marokkanen. Natuurlijk zijn er van ieder volk ook mensen, die het niet verpesten. Kijk naar die mensen op de televisie, die wel willen werken en zich ook echt proberen aan te passen. Alleen het grootste gedeelte past zich niet aan. Ze verstoppen zich onder zwarte lakens en praten alleen maar Chamele Chamele met elkaar. Als je zo lui bent om je aan te passen en zoveel haat hebt tegen het westen, wat kom je dan in vredesnaam hier doen. Rot op naar je eigen kutland. Is er hier sprake van externe attributie? Dat wil zeggen dat je de schuld geeft aan iets of iemand anders, en dat je daardoor niet kunt voldoen aan de verwachtingen. Nee het is niet de schuld van iemand anders. Het is jullie eigen schuld, dat jullie zoveel gehaat worden. Hebben jullie nog wel een beetje eigenwaarde en trots? Als je merkt dat niemand jullie moet, ga dan alsjeblieft gewoon uit jezelf weg. Niet voor niets dat Geert Wilders roept, er is sprake van een Marokkanen probleem. Jullie zijn ook echt een probleem. Willen we meer of minder Marokkanen? Juist, minder!

We hebben het nu gehad over de problemen hier in Nederland. Kijk nu eens naar dat kutvolk dat meekomt op de boot vanuit Afrika. Als je zo’n stap maakt, haal dan alsjeblieft je zwemdiploma eerst. Nu moeten wij (Europeanen) weer geld uitgeven aan het opruimen van die Ebola-apen. Wij hebben in Europa ook ons eigen succes moeten behalen. Jullie zijn allemaal zo gelovig en alles wordt bepaald door God. Waarom probeer je dit dan tegen te gaan, door je situatie te ontvluchtten. Blijf gewoon waar je hoort, want hier wordt je niet geaccepteerd. Niet voor niets dat er zoveel haat is op dit moment. Jullie willen leven in rust en profiteren van een ander. Lui op je reet zitten en van ons geld leven. Dat er nu zoveel donker volk wordt vermoord en doodgaat in de zee? Jullie hebben het allemaal aan jezelf te danken. Weg ermee en verzuip maar lekker.
hagenaars

Re: Rot op naar je eigen land!!

Bericht door hagenaars »

Kom op Pipo, even wat dieper nadenken kan geen kwaad. Die gastarbeiders inhuren dat was geen fout, het was een misrekening omdat de industrieën waarvoor het gebeurde toch door de mondiale processen ten dode opgeschreven waren.
Ons vaderland is er echter helemaal niet door naar de klote geholpen, dat verzint u maar. Buitenlanders zijn net Nederlanders, ze werken als er werk is en zoeken werk als het nodig is. Turken zijn bepaald geen idioten, hoe komt u erbij? Bij het gebed maken islamieten geen apengeluiden, hoor. U bent niet op de hoogte. Lees eens een boek...
Ook uw kennis van de andere volkeren is ruim onvoldoende, terwijl elke openbare bibliotheek u uit de droom kan helpen.
De huidskleur van mensen zegt weinig over de inhoud van de hersenpan. Dat weet u waarschijnlijk wel.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Rot op naar je eigen land!!

Bericht door wilfred degens »

'Rot op naar je eigen cultuur' lijkt mij alleszins een waterdichte redenatie wanneer je naar ons land of ergens in Europa vlucht en na het gebruik te hebben gemaakt van ons bed, bad, brood en veel gepamper, het lef begint te krijgen om onze cultuur te bespuwen en te minachten!
Laatst gewijzigd door wilfred degens op za 30 mei 2015, 00:15, 3 keer totaal gewijzigd.
hagenaars

Re: Rot op naar je eigen land!!

Bericht door hagenaars »

In kort bestek een hele waslijst. Sommige mensen vluchten anderen komen om te werken. Vluchten is gerelateerd aan bedreiging, werken doe je voor de kost. Een groot verschil. Het bespuwen van de vreemde cultuur is natuurlijk niet erg logisch. Dus een aanmoediging dan weer weg te gaan, is wel op zijn plaats. Als het eigen land weinig uitzicht biedt, dan is vertrek wel logisch, elke mens wil immers vooruit. De meeste immigranten behoren overigens tot een zekere bovenlaag, zij hebben de middelen om te emigreren. De armere mensen hebben dat niet. Migranten komen om te werken, er is ook meestal wel werk, uiteraard laagbetaald werk.

Kijk even wat prof. dr. de Haas over migratie opmerkt, onder het kopje politiek, migratie de mythen.
pipodeclown88
Berichten: 2
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 14:14

Re: Rot op naar je eigen land!!

Bericht door pipodeclown88 »

Ik heb begrip voor jullie reacties. Ik geef ook niet de schuld volledig aan de buitenlanders. Ook Nederland heeft fouten gemaakt en ook de gehele Europese Unie. Wel vind ik dat veel mensen hier naartoe komen om te profiteren van onze goedheid en daarna zich hier gaan vestigen. De kinderen van deze mensen krijgen een te vrije opvoeding en zo ontstaan er derde generatie werklozen. Ze willen snel geld verdienen en plunderen alles wat er op hun pad komt. Ze moeten 50cent en dat soort mensen niet proberen te evenaren, maar proberen om de problemen die ze hadden te doen vergeten. Het is verschrikkelijk wat sommige mensen overkomt, maar moeten wij dan alles maar uit eigen portemonnee betalen.

Dit is mijn mening en ik neem het ze gewoon kwalijk dat ze niet kunnen nadenken. Waarom oorlog, terwijl we ook allemaal iets voor elkaar kunnen betekenen. Dus Fuck them en blijf maar gewoon daar. Uitkeringen aanvragen is geen toegevoegde waarde
hagenaars

Re: Rot op naar je eigen land!!

Bericht door hagenaars »

We maken allemaal fouten, maar daar gaat het als ik het goed zie, hier niet om. Als een Nederlander van welke afkomst dan ook, recht heeft op een uitkering, dan is daarmee de kous af. De rest is gezeur, politiek geëmmer.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Rot op naar je eigen land!!

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:We maken allemaal fouten, maar daar gaat het als ik het goed zie, hier niet om. Als een Nederlander van welke afkomst dan ook, recht heeft op een uitkering, dan is daarmee de kous af. De rest is gezeur, politiek geëmmer.
Maar wordt dat recht niet bepaald door de politiek?
Laatst gewijzigd door wilfred degens op za 30 mei 2015, 00:16, 1 keer totaal gewijzigd.
hagenaars

Re: Rot op naar je eigen land!!

Bericht door hagenaars »

Eerst even iets rechtzetten, Brussel heeft niets van doen met de hoogte en het recht op uitkeringen, de deelnemende landen bepalen zelf hoe ze dat willen regelen.
Of iemand recht heeft op een uitkering hangt af van de criteria die daarvoor gelden. Het is de wetgever die dat bepaalt, inderdaad. Waarmee houden de deelnemende partijen allemaal rekening? Dat verschilt erg per partij, de PVV zal andere keuzes maken dan Groen Links. Uiteraard houden de parijen bij hun stemgedrag en hun voorkeur rekening met de wens van de achterban. Dat is iets anders dan wat u de oorspronkelijke bevolking noemt, de autochtoon. Nederland is overigens heel goed in staat "het hoofd boven water te houden". We zijn op een na het rijkste land ter wereld...
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Rot op naar je eigen land!!

Bericht door wilfred degens »

pipodeclown88 schreef:Ik heb begrip voor jullie reacties. Ik geef ook niet de schuld volledig aan de buitenlanders. Ook Nederland heeft fouten gemaakt en ook de gehele Europese Unie. Wel vind ik dat veel mensen hier naartoe komen om te profiteren van onze goedheid en daarna zich hier gaan vestigen. De kinderen van deze mensen krijgen een te vrije opvoeding en zo ontstaan er derde generatie werklozen. Ze willen snel geld verdienen en plunderen alles wat er op hun pad komt. Ze moeten 50cent en dat soort mensen niet proberen te evenaren, maar proberen om de problemen die ze hadden te doen vergeten. Het is verschrikkelijk wat sommige mensen overkomt, maar moeten wij dan alles maar uit eigen portemonnee betalen.

Dit is mijn mening en ik neem het ze gewoon kwalijk dat ze niet kunnen nadenken. Waarom oorlog, terwijl we ook allemaal iets voor elkaar kunnen betekenen. Dus Fuck them en blijf maar gewoon daar. Uitkeringen aanvragen is geen toegevoegde waarde
Ik vrees dat u met uw oordeel over de buitenlanders te veel generaliseert.
Zoals u ze gemakshalve allemaal beschrijft zijn zij net zo min als dat iedere Hollander op klompen loopt.
Gevlucht of om economische reden komende uit een sociaal chaotisch land waar moord, diefstal en onderdrukking volkomen de meer van hetzelfde zaak is, kunnen we niet verwachten dat zulke mensen diep geworteld respect zullen hebben voor de waarden en normen van hun 'veroverde' gastland. Zij voelen zich gemiddeld hier geen gast maar ervaren hun gevecht om hier te blijven als een verovering van onze rechten en plichten. Gesteund door onze muffige geitenharen wollen sokken ambtenaren en sociale beleidsmakers met slappe knieën, die onze tradities en rechten door de Nieuwe Nederlanders schaamteloos en suffig onbewust laten hervormen. Die wattige ambtenaren dienen niet onze belastingbetalers, maar zijn onwetend in dienst van de wensen van de onverzadigbare veel meer eisende geïntegreerde nieuwe Nederlamders. Dat dienen onze pluche minnende, zachte winden latende politieke jokers in Den Haag te beseffen en, met een strak beleid naar onze nieuwe Nederlanders te voorkomen. Regeren is niet, zoals het nu aan toegaat, alleen zorgen voor onze staatskas, maar zeker niet minder belangrijk ook zorgen voor onze leefbaarheid. Dat we allemaal mensen zijn is een feit echter geen garantie dat we van oorsprong in hoe wij van nature zijn, ieder mens maar in ons hart willen en kunnen sluiten. Het tegendeel blijkt. En ga daar maar eens tegen vechten. We mogen niet discrimineren maar doen dat dagelijks allemaal op allerlei menselijke fronten op z'n minst in onze gedachten. Wie zegt dat niet te doen, kent zichzelf niet!
Overigens generaliseer ikzelf hier ook wanneer ik niet uitdrukkelijk overtuigd zou zijn dat hier de enkele uitzondering de regel bevestigt. Voor hoe de nieuwe Nederlanders zich op den duur hier gedragen zie ik als de hoofdschuldigen, ons Haagse harlekijnen parlement in hun achterlijke, te veel politieke partijen systeem. Hierdoor zijn we al dichtbij een onbestuurbaar land gekomen, (mis)geleid door geldverspillende, vergaderzieke mega ego toneelspelertjes in Brussel en Den Haag. Zij maken ons land politiek gezien tot de risee van de wereld. Wij zijn het mondiale schoolvoorbeeld van een democratie, die geen volk ter wereld zou willen als hun ideaal.
Rijk zijn wij, dankzij ons harde verleden, maar tegenwoordig ver'soft' door onze welvaart, waardoor we onze schatkist wagenwijd openzetten voor de zwarte raven en ander stelend en profiterend mensengespuis.
Onze gemiddelde autochtoon begint logischerwijs steeds meer weerstand en achterdocht te voelen voor de motivaties van de allochtonen in ons land in het algemeen.
Onderschat u niet de schuld van ons kiessysteem en de machteloosheid van onze bestuurders.
Zou hier in het zicht komen de beperking van een inmiddels uitgeleefde democratie? Niet? Hoe dan nog adequaat verder regeren binnen onze uit de hand gelopen democratie? We laten de chaos en ellende van Afrika en Azië ons land op den duur overnemen. Dankzij onze ethiek importeren wij van de mensensmokkelaars. Wie stopt dat, mits we dat nog zouden kunnen? Helaas zie ik Wilders dat, zonder het dan in ons land nog erger te maken, ook niet doen.
U misschien pipodeclown88 ?
Laatst gewijzigd door wilfred degens op za 30 mei 2015, 12:15, 3 keer totaal gewijzigd.
hagenaars

Re: Rot op naar je eigen land!!

Bericht door hagenaars »

De meeste mensen komen naar hier om te werken en zo een goed leven te kunnen leiden, want dat is in hun vaderland slecht mogelijk. Door corruptie, omkoping en algemene wanorde, burgeroorlog. Zou er vrede en eerlijke verhoudingen zijn dan kwam men niet.
Plaats reactie