Rot op naar je eigen land!!

hagenaars

Re: Rot op naar je eigen land!!

Bericht door hagenaars »

Er is geen enkele reden mij bekend, die zegt dat een multiculturele samenleving ons gelukkiger zal maken. Immers het leven blijft behelpen en of je nu Fries of Groninger of van oorspronkelijk Turkse afkomst bent, het aanpassen blijft lastig. U hebt zeker gelijk dat emigreren conservatief maakt. Dat kun je heel goed zien in Canada en Australië waar de "Hollanders" maar bv. ook de Grieken of Italianen het weinige wat hen bindt krampachtig pogen vast te houden.Migreren gaat van au. Komt er in Nederland natuurlijk nog bij dat op en neer reizen naar het land van herkomst betrekkelijk eenvoudig is en daarmee de heimwee blijvend groter..
Maar er is meer, want zonder twijfel wordt de allochtoon bij allerlei maatschappelijke omstandigheden min of meer achtergesteld. U kent ze wel.
U bent niet helemaal op de hoogte van de recente geschiedenis, want natuurlijk hebben verschillende regeringen vanaf zeg de jaren zestig van de vorige eeuw zich ingespannen de landing van migranten bij ons in de steden en dorpen een zachte te maken. Naar mijn smaak soms iets te veel, waardoor het multicultureel aspect aan de autochtoon leek te worden opgedrongen. Ik zie drs. Hans Janmaat daar nog tegen ploeteren.
Uw laatste stelling is naar mijn mening onjuist, het is moeilijk combineren en aanpassing is noodzakelijk maar de verzorgingsstaat en migratie zijn echt goed te combineren.
Plaats reactie