Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekraïne

David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:Alles kan, maar deze man geeft eenzijdige en onjuiste analyses, vind ik...Je hebt niets aan zijn verhalen. Het gaat natuurlijk niet om een beschermde titel.
Wat is er dan onjuist en eenzijdig?
hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Eigenlijk alles wat hij stelt, hij is, zoals bekend, antikapitalist, communist. Dan worden de taken in de nieuwe democratisch gekozen regering behandeld en ja hoor " het zijn allemaal kapitalisten, nee erger nog, zij heulen met het fascisme en neoliberalisme" en staan of stonden in dienst van de Verenigde Staten... Het is duidelijk van deze man valt geen enkel objectief of kritisch betoog te verwachten. Hij weet het allemaal al. Want:
Er is in Kiev een contra revolutie aan de gang, logisch dat Rusland daartegen optreed. Je hebt niks aan zulk commentaar, het is zwaar vooringenomen.
Er is, zoals je weet, verschil tussen de middelen van de staat en die van particulieren, de laatste vaak oligarchen genoemd, moeten onder handen genomen worden door de balastingdienst. Daarvoor heb je hervormingen nodig en heeft de staat geld nodig om ordelijke overheidsdiensten op poten te zetten. Daarbij helpt dan Europa, het IMF .
Het oliedom om te stellen "Laten de oligarchen maar betalen" , omdat deze dat niet zullen doen. De weg via belastinghervorming is onmisbaar.
De Tweede Kamer heeft regelmatig over de ondersteuning van de nieuwe regering van Oekraïne gesproken. Het is geen achterkamerpolitiek.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Je hebt niks aan zulk commentaar, het is zwaar vooringenomen.
Ik ben het niet met je eens. M.i. is het commentaar van Bas van de Plas een welkom alternatief voor het overweldigende, eenzijdige liberale vrije markt geluid. http://nl.wikipedia.org/wiki/Bas_van_der_Plas

Als hier 1 persoon blind is voor de vooringenomenheid van de eigen inbreng dan ben jij het wel!
hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Alweer een welgemeend compliment, waarvoor mijn dank. Maar je zou er verstandig aan doen ons mee te delen welke valide inzichten deze kreukelaar ons biedt...
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door fred neerhoff »

Natuurlijk is de ander een kreukelaar zonder valide inzichten! Word je niet eens doodziek van jezelf Hagenaars?
hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Ik heb gezegd welke bezwaren ik heb bij zijn behandeling van het onderwerp. Ik denk dat de bezoekers van dit forum nu wel graag willen weten waarom jij wegloopt met deze van der Plas. Dus welke nieuwe en verrassende inzichten hij jou biedt. Kan dat?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door fred neerhoff »

Ik loop met niemand weg Hagenaars en zeker niet met een fanatieke blindeman als jij. En al eerder is jou erop gewezen dat jouw niet aflatende vijandige praatjes jegens EU sceptici eerder thuishoren op een politiek ideologisch bekrompen propaganda platform.

Verder heb ik geen enkele originaliteit in jouw commentaar kunnen ontdekken. Uitgezonderd misschien je ongeëvenaarde gladheid en gedraai. Je doet er inderdaad alles aan om je volgzaamheid aan de heersende opinie hier ten toon te spreiden.

Ook is het inmiddels glashelder Hagenaars dat jij je eigen gelijk boven alles stelt. In vrijwel alles. En juist dat laatste maakt dat zo banaal.
hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Alweer een stortvloed van persoonlijke verwijten. Zonder ook maar op een enkel punt in te gaan. Je wordt sleets, ...
Het onderwerp is, zoals bekend, het eventuele disfunctioneren van Westerse media inzake berichtgeving Oekraïne, het is dus de bedoeling dat je daar iets over schrijft, eventueel over van der Plas´commentaar.

Commentaren op EU sceptici bewaar ik voor een ander draadje, die komen dus niet hier.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door fred neerhoff »

Nee Hagenaars, zolang jij elk afwijkend geluid verdacht probeert te maken is er wat mij betreft geen open discussie met jou mogelijk.

Lees zelf even terug hoe laaghartig jij Bas van der Plas probeert weg te zetten; je zou je diep moeten schamen!
Plaats reactie