Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekraïne

hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Een paar opmerkingen. Foto´s zeggen niet alles. Foto´s zeggen eigenlijk weinig. We wachten op twee onderzoeksrapporten. Een van de Onderzoeksraad voor Veiligheid en een van het Openbaar Ministerie. Het is verstandig die rapporten af te wachten en pas dan allerlei conclusies te trekken.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Een paar opmerkingen. Foto´s zeggen niet alles. Foto´s zeggen eigenlijk weinig. We wachten op twee onderzoeksrapporten. Een van de Onderzoeksraad voor Veiligheid en een van het Openbaar Ministerie. Het is verstandig die rapporten af te wachten en pas dan allerlei conclusies te trekken.
Juist hagenaars, daarom dient u Putin vooralsnog niet als de dader te doodverven.
Begrijpt u die?
hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Heb ik Poetin als dader aangewezen?
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Heb ik Poetin als dader aangewezen?
Verantwoordelijk voor achten betekent voor de dader doodverven.
...........en ga nu maar lekker in je eentje verder neuzelen.
hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Heb ik Poetin verantwoordelijk geacht?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door fred neerhoff »

Nee, dat deden volgens je eigen zeggen anderen. Anderen waarnaar je met instemming verwijst.
hagenaars schreef:Ik hoef je toch niet te vertellen dat Poetin´s regiem in die zaak als verdachte en geheel in het isolement geraakte.


Je bent zo glad als een aal Hagenaars.
hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Er zijn twee zaken aan de orde. De Londense zaak http://nl.wikipedia.org/wiki/Aleksandr_Litvinenko , daar is het regiem van Poetin verdachte, het gaat daarbij om een vergiftigde oud medewerker van de KGB. Daar kan ik heel duidelijk de verdachten noemen. Zij zijn oud functionaris van de veiligheidsdienst.
Dan de zaak van het neergehaalde vliegtuig, daar is nog geen verdachte aangewezen, noch enige duidelijkheid over de gang van zaken.
Ik beschouw de kwalificatie gladde aal maar als een beetje dom compliment.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door fred neerhoff »

Even opletten Hagenaars, ik heb mij steeds beperkt tot de MH17 ramp. Ook de verwijzing hierboven naar jouw eerdere uitspraak over Poetin heeft betrekking op de MH17. Kijk maar even hier: http://www.vrijdenkersforum.nl/forum/vi ... =210#p7765
hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Dat klopt! Je hebt gelijk. Het ging mij in de bedoelde, gewraakte, opmerking louter om het optreden in de Veiligheidsraad.Bij mij telt natuurlijk wel het optreden in Londen. Waar twee verdachten buiten vervolging worden gehouden. Dat legt voor mij gewicht in de schaal.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door fred neerhoff »

Je trachtte je handen in onschuld te wassen. En dat was, zoals je nu zelf ook toegeeft, volkomen onterecht.
Plaats reactie