Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekraïne

hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Waarom kiest iemand voor de arrogantie? I.p.v. een antwoord te bedenken? Want de vraag blijft : Waarom schiet Kiev een passagiersvliegtuig uit de lucht? De journalisten maken die deskundigen, het geeft hun teksten enig cachet.
hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Die Niemöller heeft een doofpot over z´n kop, daarom ziet hij weinig. Haha.
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:Die Niemöller heeft een doofpot over z´n kop, daarom ziet hij weinig. Haha.
Een Duitse blogger: http://www.anderweltonline.com/wissensc ... -bewiesen/

En vervolgens weer iemand die beweert dat de verhalen van de Duitse blogger niet kloppen: http://www.whathappenedtoflightmh17.com ... bout-mh17/

Wie kan je geloven?

Ook leuk: http://joostniemoller.nl/2015/04/nieuw- ... akkermans/
hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Ik geloof niemand op zijn woord, want wees vertrouwd maar vertrouw niemand.

Onderzoek, onderzoek en onderzoek...(P.S. Deze is ook leuk: Vertrouw nooit een naakte melkboer.)
hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Het fameuze programma van de BBC, HARD tALK, volgt de oppositie in Rusland op de voet, bv.
Ashurkov: Confronting regime in Russia is 'not easy'

Where does the opposition stand in Russia today? Some have been jailed, others have been forced to leave the country, like Vladimir Ashurkov, who is facing embezzlement charges in Russia which he says are politically motivated. He has now been granted asylum in the UK.

In Russia he was the right hand man of anti-corruption blogger Alexei Navalny of the Progress Party. He talks to HARDtalk's Zeinab Badawi about where the opposition goes from here.

Since the interview took place, the Russian Interior Ministry has announced the cancellation of the Progress Party's registration. Release date: 30 Apr 2015
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door David Bakker »

Het 8 uur journaal opende hier groots mee afgelopen woensdag: http://nos.nl/artikel/2034300-mh17-rapp ... dpunt.html

Het ging over een bericht in Russische krant over een rapport. Het journaal maakte niet duidelijk wat de authenticiteit van het rapport van anonieme deskundigen was. Uiteraard wisten deskundigen (instituut Clingendael was uiteraard weer present) het allemaal weer te duiden. Er was sprake van een ommekeer in het Russische standpunt. Erg vaag allemaal. Met goede journalistiek heeft het allemaal niets te maken.
hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Voor zover ik weet gaat het om het wapen waarmee het passagiersvliegtuig is neergehaald: een Buk raket. Tot nu toe kwam er uit Rusland altijd de "theorie" dat het vliegtuig wellicht door een Oekraïens vliegtuig zou zijn neergeschoten. Dat lijkt mij nieuws, echt iets voor het journaal en Instituut Clingendael. We hoeven nu niet meer te ouwenelen over die theorie . Goed nieuws dus...
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door David Bakker »

hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Leuk hoor, al die achtergrondinformatie, vooral de Engelse koninklijke familie lijkt mij een goede bron...Waar gaat het om? Of de informatie klopt, of die mijnheer de waarheid dichterbij brengt en dat doet hij...
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door wilfred degens »

Ik vermaak mij altijd met hoe mensen zich zo druk maken om de enige waarheid.
Die bestaat namelijk helemaal niet. Op zoek zijn naar de waarheid houdt impliciet in dat je geen respect hebt voor ieders eigen invalshoek/mening.
Mij heeft 't leven geleerd dat de te bouwen brug naar een stabiele overeenkomst mijn energie van mijn denken alleen waard is mits we samen door een deur moeten.
Iedere journalist beoordeelt vanuit zijn levensfilosofie. Helaas zetten ze achter hun visies te weinig een vraagteken.
Het vraagteken als begin naar een duurzame oplossing van de complicaties door de verschillende denkwijzen.
Laatst gewijzigd door wilfred degens op ma 17 feb 2020, 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie