Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekraïne

hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

@Neerhoff. Niemand zegt dat jij je mond zou moeten houden of jouw ogen dicht, maar die rapporten zijn cruciaal en nog niet openbaar. Speculeren doe je op de beurs, niet bij een oorlogsmisdaad...Gisteren zag ik bij Nieuwsuur de tweede man op de ambassade van Rusland. Ik vond het geen indrukwekkend betoog. Hij gaf zich (Onbedoeld) bloot inzake de eventuele vervolging en berechtiging van de daders.
@Degens. Maak u geen zorgen, ik zie minder goed, maar de oogarts is paraat en dat helpt.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door fred neerhoff »

Maar waarom sluit jij dan wel je ogen? Of pik je uitsluitend signalen op die jouw vooroordeel jegens Rusland ondersteunen?
hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Ik heb geen vooroordeel jegens Rusland, maak je geen zorgen. De werkelijkheid is erg genoeg. https://www.hrw.org/europe/central-asia/russia
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door wilfred degens »

Nog erger dan in een land vol hagenaars te moeten leven kan ik mij het leven in Rusland zelfs in hun onderste kaste (jati's) niet voorstellen.
hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Het onderwerp is het functioneren of disfunctioneren van Westerse media inzake berichtgeving Oekraïne.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Het onderwerp is het functioneren of disfunctioneren van Westerse media inzake berichtgeving Oekraïne.
Ook het linken van reaguurders herkennen is blijkbaar hier weer niet uw sterke kant.
Voor de zwakkere denkers dan voorgekauwd:
Een land vol Lex Hagenaars, die onze media met hun info zouden vullen, zou voor aardig veel disfunctioneren van onze media garant staan. En niet alleen over de Oekraïne.
hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Voor kennisgeving aangenomen.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Voor kennisgeving aangenomen.
Oef grootheer hagenaars, ik, met mijn IQ van 61, moet toch zo op mijn tenen lopen om uw hoogstaande niveau in vrijdenken bij te benen. Uw antwoorden zijn zo boeiend en van memorabele gevatte, openhartige en leerzame waarde dat ik met mijn geschreven toiletpapier geleuter het lezen nog niet waard ben. Ik begrijp u wel hoor. Komt er nu wel een Lex hagenaars in het wassenbeeldenmuseum? Dan ga ik gewis kijken.
......en ja, de westerse media disfunctioneren eveneens inzake Oekraïne en zoveel andere media onderwerpen welke met een hoog emotioneel gehalte van doen hebben. Edoch, volgens mijn bescheiden meninkje.
hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Schrijf eens iets nieuws, iets boeiends over de media.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Schrijf eens iets nieuws, iets boeiends over de media.
Nog meer voorkauwen voor u? Ik dacht het niet!
Ga zelf eens in op wat er geschreven wordt zonder voortdurend te blijven doorzagen over welke linken uzelf niet kunt leggen.
Ogen sluiten voor alle argumenten van anderen is met zo iemand niet mogelijk te discussiëren.
Uw gedachtegang begint slopend op eenrichtingsverkeer te lijken.
Ik heb mijn antwoord op de topic-vraag allang gegeven. Oeverloos doordrammen is meer uw specialiteit.
Plaats reactie