Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

hagenaars

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door hagenaars »

Wel nee, de sancties zijn het directe gevolg van de bezetting van de Krim en de interventie in Oost Oekraïne. Het neerhalen van het passagiersvligtuig kwam er bij. Het emotioneert de kwestie van het volkerenrecht, meer niet. Het is een beetje plat om dat een geschenk uit de hemel te noemen, vind ik...
Vlad K
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 22 apr 2019, 17:41

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door Vlad K »

fred neerhoff schreef:Helemaal goed Hagenaars, dat is inderdaad mijn opinie. Maar je weet toch zelf ook wel dat je doorgaans de mening van de mainstream media volgt? Terwijl vrijdenken nu juist een zekere tegendraadsheid vereist?
Hallo, iedereen! Denk je dat МH17 Russisch is neergeschoten?
http://www.youtube.com/watch?v=SPhXD4JX3Ws
hagenaars

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door hagenaars »

Ik neem aan dat de Russische betrokkenheid bij het neerhalen van MH 17 nu wel ongeveer vaststaat. Bron: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... veiligheid
hagenaars

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door hagenaars »

Vrijdenken houdt dit inderdaad in, tegendraadsheid bedoel ik. Zijn daar vragen over?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door fred neerhoff »

Vrijdenken is strijdig met humanisme.
hagenaars

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door hagenaars »

Je hebt gelijk, het kan zeker strijdig zijn. Opletten dus...
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door fred neerhoff »

Je draait: het is strijdig, en daar zit geen lucht tussen.
Vlad K
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 22 apr 2019, 17:41

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door Vlad K »

hagenaars schreef:Ik neem aan dat de Russische betrokkenheid bij het neerhalen van MH 17 nu wel ongeveer vaststaat. Bron: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... veiligheid
Bedankt, hageners, voor de beoordeling! Ja, ik ken veel van deze onderzoeken! Ik moet u echter zeggen dat degenen die deze provocatie hebben veroorzaakt een andere versie van de Oekraïense Buk hebben gekozen! hageners, je bent misleid in witte vlekken, strepen, plaatsen! Kijk eens goed naar de video! http://www.youtube.com/watch?v=SPhXD4JX3Ws -Russische Buk 3 * 2 Oekraïense Buk 3 * 2 heel verschillend van elkaar! De SBU en de CIA hebben de Boeing MH17 neergehaald!
hagenaars

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door hagenaars »

@ Neerhoff. Het humanisme kan zeker gestoeld zijn of worden op dogma's. Dat zal ook wel gebeuren, het is voor velen een ideologie en dat is " Een ideologie is een geheel van ideeën over de mens, menselijke relaties en de inrichting van de maatschappij, dat leeft binnen een maatschappelijke groep, met name een politieke partij, een denkstroming of een sociale klasse. Het kan zowel een beschrijvende term zijn als een normatieve. In de normatieve (negatieve) zin is ideologie een verstoring van het sociaal bewustzijn van een groep, waardoor deze zijn eigen belang niet inziet. Eventueel wordt dit verklaard doordat een economisch of politiek dominante groep eveneens ideologisch dominant is en zo zijn heerschappij legitimeert. " (Bron Wikipedia.)
Ter bekorting verwijs ik naar de rest van dit lemma...
hagenaars

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door hagenaars »

@ Vlad K. Ik ben bang dat u aan een dood paard trekt. De CIA die opdracht gaf om een passagiersvliegtuig neer te halen? De Oekraïners die een passagiersvliegtuig neer halen? Het internationaal onderzoek dat een of meerdere verkeerde conclusies trekt? Wat zou het doel van dat alles zijn?
Plaats reactie