Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Vlad K
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 22 apr 2019, 17:41

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door Vlad K »

hagenaars schreef:@ Vlad K. Nee, het zijn vragen naar vaststaande feiten. Ik ben best bereid eventueel te geloven dat de CIA de opdracht gaf dit vliegtuig uit de lucht te halen of dat ze dat deden samen met de Oekraïnse strijdmacht en dat de internationale onderzoekscommissie ons bij de neus nam. Maar het zijn erg onwaarschijnlijke speculaties. Dus...
meester hagenaars! Ik sta er niet op dat je het accepteert of gelooft! Ik vraag je alleen om naar de video
https://qps.ru/ZoLQ6
te kijken en te denken dat de CIA provocatie is blootgesteld!
dat wil zeggen, Ik wil het volgende zeggen! Als iemand de nummers van iemand anders vervalst en dan een misdaad begaat! De echte juiste onderzoekers moeten de persoon veroordelen die de nummers vervalste, niet de eigenaar van die nummers. Ben je het daarmee eens?
Laatst gewijzigd door Vlad K op zo 28 apr 2019, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
hagenaars

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door hagenaars »

ik heb de video gezien, maar deze overtuigt geenszins. Er wordt nergens ook maar een klein beetje duidelijk wat de CIA hier heeft misdaan. Noch wordt aannemelijk gemaakt dat de Oekraïnse strijdkrachten reden hadden een passagiersvliegtuig uit de lucht te halen. En het onderzoek van de internationale commissie wordt ook al niet onderuit gehaald. Dus...Ik weet niet hoe de stand van zaken van het forensisch onderzoek per heden is, wel heb ik deze brief opgeduikeld:

BRIEF VAN DE MINISTER VAN BUITENLANDSE ZAKEN
Aan de Voorzitter van de Tweede Kamer der Staten-Generaal
Den Haag, 20 december 2018
Hierbij informeer ik uw Kamer, mede namens de Minister van Justitie en Veiligheid, over de stand van zaken met betrekking tot de staatsaansprakelijkheid van de Russische Federatie inzake MH17.
Op 25 mei 2018 is uw Kamer geïnformeerd (Kamerstuk 33 997, nr. 117) over het besluit van Nederland en Australië om de Russische Federatie aansprakelijk te houden voor zijn aandeel in het neerhalen van vlucht MH17 op 17 juli 2014. Volgend op dit besluit hebben Nederland en Australië via diplomatieke kanalen Rusland meermaals verzocht om formeel in overleg te treden n.a.v. de aansprakelijkstelling, met als doel waarheidsvinding, gerechtigheid en rekenschap ten behoeve van de slachtoffers en hun nabestaanden. Nederland wil tot een oplossing komen die recht doet aan het enorme leed en de toegebrachte schade, veroorzaakt door het neerhalen van MH17.
Het kabinet heeft er begrip voor dat, ruim een half jaar na de aansprakelijkstelling door Nederland en Australië, er onder Leden van uw Kamer vragen leven hoe het staat met de beoogde besprekingen met Rusland. Daarom hecht ik eraan uw Kamer te informeren dat diplomatieke contacten over en weer tot dusver nog niet geleid hebben tot een start van onderhandelingen over de aansprakelijkheid van Rusland voor zijn aandeel in het neerhalen van vlucht MH17. Voor wat betreft de exacte inhoud van het diplomatieke verkeer met Rusland dient het kabinet de internationaal gebruikelijke vertrouwelijkheid in acht te nemen.
Nederland en Australië blijven bereid om met de Russische Federatie in overleg te treden n.a.v. de aansprakelijkstelling van 25 mei 2018. Tegelijkertijd zal het kabinet zich beraden op mogelijke volgende stappen, waarbij het voorleggen aan een internationale rechter of organisatie om een oordeel te vellen een optie is.
De Minister van Buitenlandse Zaken, S.A. Blok




kst-33997-129 ISSN 0921 - 7371 ’s-Gravenhage 2018 Tweede Kamer, vergaderjaar 2018–2019, 33 997, nr. 129
Vlad K
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 22 apr 2019, 17:41

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door Vlad K »

hagenaars schreef:ik heb de video gezien, maar deze overtuigt geenszins. Er wordt nergens ook maar een klein beetje duidelijk wat de CIA hier heeft misdaan. Noch wordt aannemelijk gemaakt dat de Oekraïnse strijdkrachten reden hadden een passagiersvliegtuig uit de lucht te halen. En het onderzoek van de internationale commissie wordt ook al niet onderuit gehaald. Dus...Ik weet niet hoe de stand van zaken van het forensisch onderzoek per heden is, wel heb ik deze brief opgeduikeld:
Wacht, hagenaars! Als je deze film hebt gezien: https://qps.ru/ZoLQ6
Vertel ons kort, alsjeblieft, waar gaat deze film over?
hagenaars

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door hagenaars »

Wat krijgen we nu? Moet ik die film ( documentaire ) na vertellen? Waarom in vredesnaam?
Vlad K
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 22 apr 2019, 17:41

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door Vlad K »

hagenaars schreef:Wat krijgen we nu? Moet ik die film ( documentaire ) na vertellen? Waarom in vredesnaam?
Wat een duivel, hagenaars! Je moet een samenvatting maken van deze film! Omdat de westerse inlichtingendienst het burgervliegtuig MH17 vernietigde en Rusland de schuld wilde geven.
Vlad K
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 22 apr 2019, 17:41

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door Vlad K »

hagenaars!
Je weet wat er aan de hand is? Jullie westerse inlichtingendiensten vermoorden 298 mensen en beschuldigen Rusland ervan. Het is oké, denk je?
hagenaars

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door hagenaars »

Ho ho. Het is geloof ik uw stelling dat de CIA dat vliegtuig heeft neergehaald. Welaan, dan is het aan u om dat aannemelijk te maken. Ga uw gang.

Als u dat nu eerst eens deed ? (Als ik minister Blok goed begrijp wordt geprobeerd met de Russische staat in onderhandeling te geraken.)
Vlad K
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 22 apr 2019, 17:41

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door Vlad K »

hagenaars schreef:Ho ho. Het is geloof ik uw stelling dat de CIA dat vliegtuig heeft neergehaald. Welaan, dan is het aan u om dat aannemelijk te maken. Ga uw gang.

Als u dat nu eerst eens deed ? (Als ik minister Blok goed begrijp wordt geprobeerd met de Russische staat in onderhandeling te geraken.)
Ik kan alleen maar zeggen dat in 2014 17 juli in Oekraïne in de stad "Snizhne" was Oekraïense Buk! en JIT bewees dat de Boeing werd neergeschoten door een Buk uit de "Snizhne".
hagenaars

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door hagenaars »

Dit is één van de Russische versies van de gebeurtenissen. De NRC publiceerde op 25 mei 2018 het volgende:

Het heeft bijna vier jaar geduurd. Maar deze week kwam dan toch „wettig en overtuigend” bewijs dat de Russen betrokken zijn geweest bij het neerhalen van rampvlucht MH17 van Malaysia Airlines. Dat stelt althans het internationale Joint Investigation Team (JIT) dat het strafrechtelijke onderzoek naar de crash uitvoert, onder coördinatie van de Nederlandse hoofdofficier Fred Westerbeke. De Boekraket die het toestel trof, kwam uit Rusland.
Het JIT bevestigde wat de onderzoeksgroep Bellingcat al eerder publiceerde; dat de Boekinstallatie afkomstig was van de 53ste Luchtafweerbrigade, een eenheid van de Russische krijgsmacht uit Koersk. Onthullend is de zorgvuldigheid waarmee het bewijs is geleverd, zoals een minutieuze vergelijking van beelden op sociale media waarop de Boek is te zien. De Boek blijkt deel te hebben uitgemaakt van een opvallend, groot konvooi voertuigen dat op 23 juni vertrok uit Koersk en op 25 juni arriveerde op ruim twintig kilometer van de grens met Oekraïne. Wat er vervolgens met de Boek is gebeurd, tot het moment dat separatisten erom vroegen en het wapen op 17 juli in handen kregen, is niet helder.

Het lijkt mij duidelijk, een ontkennende verdachte, komt wel vaker voor.
Vlad K
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 22 apr 2019, 17:41

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door Vlad K »

hagenaars schreef:Dit is één van de Russische versies van de gebeurtenissen. De NRC publiceerde op 25 mei 2018 het volgende:

Het heeft bijna vier jaar geduurd. Maar deze week kwam dan toch „wettig en overtuigend” bewijs dat de Russen betrokken zijn geweest bij het neerhalen van rampvlucht MH17 van Malaysia Airlines. Dat stelt althans het internationale Joint Investigation Team (JIT) dat het strafrechtelijke onderzoek naar de crash uitvoert, onder coördinatie van de Nederlandse hoofdofficier Fred Westerbeke. De Boekraket die het toestel trof, kwam uit Rusland.
Het JIT bevestigde wat de onderzoeksgroep Bellingcat al eerder publiceerde; dat de Boekinstallatie afkomstig was van de 53ste Luchtafweerbrigade, een eenheid van de Russische krijgsmacht uit Koersk. Onthullend is de zorgvuldigheid waarmee het bewijs is geleverd, zoals een minutieuze vergelijking van beelden op sociale media waarop de Boek is te zien. De Boek blijkt deel te hebben uitgemaakt van een opvallend, groot konvooi voertuigen dat op 23 juni vertrok uit Koersk en op 25 juni arriveerde op ruim twintig kilometer van de grens met Oekraïne. Wat er vervolgens met de Boek is gebeurd, tot het moment dat separatisten erom vroegen en het wapen op 17 juli in handen kregen, is niet helder.

Het lijkt mij duidelijk, een ontkennende verdachte, komt wel vaker voor.
Ja, dit alles is bekend dat de Boeing door Rusland werd neergehaald - het MH17-vliegtuig had geen tijd om op de grond te vallen!
Oké, beste hageners . Laten we dit doen: waarom heeft u persoonlijk besloten dat de Buk installatie werd geleverd aan Oekraïne op 17 juli 2014 vanuit Rusland vanuit Koersk? Mogelijke antwoorden:
1. Ik geloof de woorden van de internationale groep JIT en andere officiële bronnen!
2. Ik weet het niet.
3. De Buk raket van Koersk op 17 juli 2014 was in Oekraïne omdat ...
Plaats reactie