Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

hagenaars

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door hagenaars »

Nogmaals, laten we even geduld oefenen. Eerst komt de openbare rechtszaak tegen de als verdachte aangewezen personen. Terzijde merk ik op dat de CIA natuurlijk geen passagiersvliegtuigen uit de lucht schiet. Dat zal trouwens De Veiligheidsdienst van Oekraïne, de geheime dienst van Oekraïne ook niet kunnen. Zij beschikken namelijk beide niet over operationeel militair materieel.
U bedoelt wellicht de beide staten de USA en Oekraïne.
Vlad K
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 22 apr 2019, 17:41

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door Vlad K »

hagenaars schreef:Nogmaals, laten we even geduld oefenen. Eerst komt de openbare rechtszaak tegen de als verdachte aangewezen personen. Terzijde merk ik op dat de CIA natuurlijk geen passagiersvliegtuigen uit de lucht schiet. Dat zal trouwens De Veiligheidsdienst van Oekraïne, de geheime dienst van Oekraïne ook niet kunnen. Zij beschikken namelijk beide niet over operationeel militair materieel.
U bedoelt wellicht de beide staten de USA en Oekraïne.
Ik bedoel, die Boeing neergeschoten door Oekraïense Buk 3 * 2, die is geschilderd om eruit te zien als Russisch! Dit is een echte provocatie! Leer het materiële deel:
https://youtu.be/SPhXD4JX3Ws
Militaire apparatuur Buk in Oekraïne een enorme hoeveelheid!
Afbeelding
https://nation-news.ru/210107-spalilis- ... skii-boing
hagenaars

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door hagenaars »

Hartelijk dank! We zullen toch een jaartje geduld moeten hebben. De zaak is nu namelijk onder de rechter.
Eric de Boer
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 14 aug 2019, 15:39

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door Eric de Boer »

Afbeelding
Ik heb al over de MH17-ramp geschreven. Gisteravond heb ik de laatste nieuws over het JIT onderzoek gelezen. Voor mij is het onbegrijpelijk hoe het JIT leugens op leugens kan stapelen, cruciale bewijzen negeeren en verdonkeremanen. Niet alleen de burgerjournalisten maar ook verschillende politici twijfelen over de onpartijdige en onafhankelijke conclusies van Joint Investigation Team.
In het voorjaar stelde de nieuwe Maleisische regering al vast dat het onderzoek op voorhand slechts één doel had: Rusland hoe dan ook de schuld geven, en alle andere verklaringen uit te sluiten. De Duitse onderzoeksjournalist, auteur en voormalige luchtvaart kapitein Peter Haisenko vervolgt dat uit de gesprekken die in de wandelgangen van de laatste conferentie werden gevoerd naar voren kwam dat zowel de Nederlandse als Duitse regering precies weten wat er echt is gebeurd, maar samen met de VS, Oekraïne en andere Westerse regeringen een regelrechte samenzwering hebben opgezet met als doel de waarheid te verbergen en Rusland als schuldige aan te wijzen. Er was tevens het besef dat de waarheid daarom extreem politieke springstof herbergt. Tenslotte zijn de sancties tegen Rusland vooral op MH17 gebaseerd. Het is nauwelijks voor te stellen dat het Westen ooit zijn excuses aan Moskou gaat aanbieden, om over een schadevergoeding aan zowel Rusland als de Westerse bedrijven die door deze onterechte sancties grote verliezen hebben geleden maar te zwijgen.
Volgens mij was het hele spel opgezet om Rusland dichterbij een oorlog te manoeuvreren en een solidere basis te leggen voor de publieke goedkeuring om die oorlog ooit te starten. Daar zijn ze al een tijdje druk mee bezig. Van doping in de sport tot een gif aanval tot een wapen liefhebber en ga zo maar door. Al na een dag werd Rusland als schuldige aangewezen wat natuurlijk al zeer verdacht was dat na de reconstructie van het vliegtuig al direct gezien kon worden dat linksachter de cockpit, de cockpit doorzeefd was met kogels, ronde kogels dus afgevuurd door een straaljager van Oekraïne. Ieder met een grammetje verstand kan dit begrijpen alleen de zogenaamde deskundigen niet. Leugens, bedrog en manipulaties houden de waarheid onder de tafel. Wat een diepe minachting voor de nabestaanden en wat een gekonkel van onze politiek, onze media en vooral onze regering.
Ik hoop dat de Maleisische regering druk op de Nederlandse en het JIT blijft uitoefenen om deze bewijzen eindelijk officieel aan te nemen en te bestuderen, zodat vervolgens een compleet nieuw onderzoek wordt geopend, dat wèl professioneel en neutraal wordt uitgevoerd, en niet de op voorhand door de toenmalige regering Obama, de CIA en Oekraïne gedicteerde conclusies herhaalt. In ieder geval komt de waarheid altijd uit. Het kan kort of lang duren.
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door FleetwoodMacho »

"De onderste steen moet bovenkomen" zei geschiedenisleraar...ehh, historicus Murk Ratte. Zou dat nog gelukken tijdens zijn leven, of zijn er teveel obscuriteiten die onder de pet moeten blijven?

Ik zie de onwelgevallige waarheid nog lang niet aan de oppervlakte opdoemen.
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door FleetwoodMacho »

hagenaars schreef:Hartelijk dank! We zullen toch een jaartje geduld moeten hebben. De zaak is nu namelijk onder de rechter.
Dát wekt vertrouwen. Dit getuige de recente affaire met de Somalische familie die maar meende te moeten vertrekken uit het Verenigd Koninkrijk vanwege de Brexit (ja, 't is nog waar ook). Nederland zat er (zowaar) niet echt op te wachten, en zo kwam deze zaak (kuch) ook onder de rechter. Uitslag: de familie uitvreters kregen een woning toegewezen in Almere. Hoezo veel daklozen en al zeer lang woningzoekenden? Opportunisten uit de sub-Sahara hebben voorrang: lang leve de weg-met-ons mentaliteit.
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
hagenaars

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door hagenaars »

Geduld, soms wordt een mens onrustig, gehaast. Dat is niet goed voor het hart. (Over Somalië worden wij het niet eens en ik kan daar, zoals gezegd, goed mee leven. Wat heeft de rechter verkeerd gedaan?)
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door FleetwoodMacho »

hagenaars schreef:Geduld, soms wordt een mens onrustig, gehaast. Dat is niet goed voor het hart. (Over Somalië worden wij het niet eens en ik kan daar, zoals gezegd, goed mee leven. Wat heeft de rechter verkeerd gedaan?)
Het betreft een constatering, Hagenaars, en dat heeft niets te maken met geduld of het hebben van haast. Waar haal je het toch weg?
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
hagenaars

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door hagenaars »

@ FleetwoodMacho, het spijt mij. Ik begreep u verkeerd.
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door FleetwoodMacho »

Wat heeft de rechter verkeerd gedaan?
Hij werd ooit geboren. Doch de vraag was al beantwoord, Hagenaars.

Groot Brittannië was ooit zo dom om gelukzoekende en zich als konijnen voortplantende opportunisten uit Somalië op te nemen. Helaas bezaten deze lieden een NL-paspoort, en besloten vanwege de naderende 'Brexit' (!) om maar naar NL te verkassen. Tsjonge, ik verhuis maar naar Wenen want hier nadert de winter...
NL bedankte voor de eer, doch de immer woekerende hulpverlenings-maffia stond de gelukzoekers terzijde, en er werd een rechtszaak aangespannen.

Welnu, met dat hopeloze drog-argument kon de negerbende NL niet betreden, doch omdat er sprake was van kinderen werd er hen niet alleen toegang verleend, doch kreeg men eveneens een woning in Almere toegewezen, ondanks de schrijnende dakloosheid en de vele inwoners van NL die op wachtlijsten vastroesten.

En dat voor lieden die in hun natuurlijke biotoop niet verder gekomen zijn dan kleihut en werpspies, en feitelijk voorbestemd zijn om geleidelijk aan uit te sterven.

Lang leve Darwin.
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
Plaats reactie