Poetin, man van de week

hagenaars

Re: Poetin, man van de week

Bericht door hagenaars »

Nee, mannetje dat is te makkelijk, vijf vragen, vijf antwoorden.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Poetin, man van de week

Bericht door fred neerhoff »

Paternalisten kunnen m'n rug op. En al helemaal als ze doof en blind zijn.
hagenaars

Re: Poetin, man van de week

Bericht door hagenaars »

Daar is ie weer, de oude bromtol. Je hebt geen of onvoldoende argumenten, geen antwoorden, best zielig. Je inspanningen blijven zo een potje kankeren en schelden en verder zonder gevolg.
En Poetin? Ook allang geen "man van de week" meer.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Poetin, man van de week

Bericht door fred neerhoff »

Komisch.
hagenaars

Re: Poetin, man van de week

Bericht door hagenaars »

Om te lachen ja. En Guy Verhofstadt is geen hypocriet. Verstandige mensen zetten in op verdere Europese eenheid. De tegenstanders van die politieke eenwording zijn lid van kleine partijtjes, ruziezoekers.Europarlementariërs doen hun werk. Dat kan zeker nog beter. Eppink is een draaitol. Hij schrijft leesbare stukjes maar dat is het wel... http://nl.wikipedia.org/wiki/Derk_Jan_Eppink
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Poetin, man van de week

Bericht door fred neerhoff »

Tegen EU-gelovigen is geen kruid gewassen. Zelfs de minste kritiek op hun ideaal brengt hen in alle staten van verontwaardiging.

Om jezelf te behoeden voor nog meer kolder, lees eerst zelf Eppink’s “Het Rijk der Kleine Koningen”.
hagenaars

Re: Poetin, man van de week

Bericht door hagenaars »

Je kunt het Europese ideaal natuurlijk verwerpen, maar daar horen dan wel de gevolgen bij. Ik schrik niet van euroscepsis hoor en ik ben zeker niet verontwaardigd als er kritiek is. Ik zal in de bibliotheek kijken of het boekje er ligt.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Poetin, man van de week

Bericht door fred neerhoff »

Zodra een ideaal tot een dogma verwordt keert het zich tegen de kern van het vrijdenken, te weten (tegendraadse) waarheidsvinding.
hagenaars

Re: Poetin, man van de week

Bericht door hagenaars »

Europese eenheid is een ideaal, maar geen dogma. Het is een politiek besluit in de jaren na de oorlog genomen, en daarna vele malen democratisch behandeld. In de verschillende parlementen uitvoerig besproken. Ik vind dat als je het ideaal en de politieke uitwerking wilt afwijzen dan moet je de gevolgen die dat zou kunnen hebben ook onder ogen zien.
Er is geen draagvlak voor, het is een elitair standpunt.
De aanhangers praten de mensen wel naar de mond natuurlijk...LePen, Farage ect.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Poetin, man van de week

Bericht door fred neerhoff »

NB. zonder Eppink’s “Het Rijk der Kleine Koningen”(2015) gelezen te hebben, en toch de gepokt en gemazelde constructieve EU-criticus Eppink in het verdachten bankje plaatsen: het kenmerkt de starre EU-dogmaticus.
Plaats reactie