Hillary Clinton.

Plaats reactie
hagenaars

Hillary Clinton.

Bericht door hagenaars »

Hillary Diane Rodham Clinton (Chicago (Illinois) , 26 oktober 1947) leek mij een ideale kandidate om straks presidente van de V.S. te worden. Ik zag ook na goed kijken geen andere kandidate. Je kunt je keuze beperken omdat de Republikeinen vooralsnog geen kans maken, zij moeten zoals dat heet zichzelf weer uitvinden. Zij zijn nu een structurele minderheid. En onder de democraten zag ik niemand die zelfs maar in de buurt kwam van mijn heldin :lol:

Nu ligt ze met trombose in het ziekenhuis. Ik zit met zweet in de handen aan de beeldbuis, ik hoop maar dat ze snel hersteld. De USA moet wel weer een stevige presidente hebben...
Frans van Dongen
Berichten: 342
Lid geworden op: zo 18 nov 2012, 21:09

Re: Hillary Clinton.

Bericht door Frans van Dongen »

Helemaal met je eens.
Ik vind Hillary een bewonderenswaardig type. Zeker het nivo van een presidente.

Je krijgt in zo'n geval Bill er natuurlijk gratis bij, denk ik. Ook nog niet zo gek. Bill is m.i. de meest onderschatte president van de VS. Zowel in economisch opzicht als op het vlak van buitenlandse politiek.
hagenaars

Re: Hillary Clinton.

Bericht door hagenaars »

Zoals je begrijpt, ben ik het met je eens, maar wordt hij onderschat?
Frans van Dongen
Berichten: 342
Lid geworden op: zo 18 nov 2012, 21:09

Re: Hillary Clinton.

Bericht door Frans van Dongen »

Ja; ik vind van wel. Dat sex-geintje met Monica Lewinsky wordt hem ten zeerste kwalijk genomen in het preutse Amerika; terwijl men bijvoorbeeld in Frankrijk over zoiets z'n schouders ophaalt.

Hij liet itt Bush een gezonde economie na en hij voerde niet allerlei te dure buitenlandse oorlogen.
hagenaars

Re: Hillary Clinton.

Bericht door hagenaars »

Hij loog, dat is, geloof ik, verboden, toch? (Maar het is hem allang vergeven..) Ik zag laatst ergens dat Monika L. een boek ging schrijven. Ze is inmiddels sociaal psychologe en die weten van liegen.
Plaats reactie