Tekort aan onderwijzers ? Kom nou...

Tekort aan onderwijzers ? Kom nou...

Berichtdoor hagenaars » zo 27 okt 2019, 05:08

In mijn ochtendblad, u kent mij x), dat is het F.D. xx), werd onlangs iets heel pikants meegedeeld. Er zijn 8800 onderwijzers in de WW. en dus geen 1700 tekort. Je oren vallen van je kop. Zoals ooit een minister van Justitie het stelde toen ze een politiek mirakel wilde beschrijven. Ed Groot, de dagelijkse kolommenschrijver doet uit de doeken hoe dat zit ( op 24 oktober.)
Weken, nee maanden wordt er gesproken in de Kamer over dit schrijnende tekort, dat een royaal overschot blijkt te zijn. \\\\humor.

x) Ik ben een van de oprichters van dit Forum en geen nieuw lid, dat is een foutje van godweetwie...
xx) Financieel Dagblad.
hagenaars

Re: Tekort aan onderwijzers ? Kom nou...

Berichtdoor Gerard R. » di 05 nov 2019, 12:29

Het zal wel iets te maken hebben met de scholen die niet in jouw buurt zitten.
Je gaat maar niet zo verhuizen omdat je geen baan hebt. Duur hoor.
Of zou ik het iets te simpel zien?

Het lijkt me overigens een rotbaan met al die idiote eisen van tegenwoordig.
Vooral van de ouders. Maar ook van de overheid.
Gerard R.

Re: Tekort aan onderwijzers ? Kom nou...

Berichtdoor hagenaars » vr 08 nov 2019, 06:58

Geenszins, u ziet het simpel maar niet té. Een beetje simpel. (Ik heb mijn werkzame leven lang gereisd en ben vele malen verhuisd.) Nou hoeft niet iedereen veel te reizen of verhuizen. Maar het is te simpel er van uit te gaan dat als je in Epe op de Veluwe woont en daar geen werk vindt, je dan maar werkloos op je krent kan blijven zitten
Het geven van onderwijs is zwaar werk, maar het geeft veel voldoening en dat vooral omdat het buitengewoon belangrijk is. Hoofdtaak van de overheid...
hagenaars

Keer terug naar Actualiteit