Volkert van der Graaf schendt vrijlatingseisen

fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Volkert van der Graaf schendt vrijlatingseisen

Bericht door fred neerhoff »

Eerst Geert Wilders pakken, en nu de moordenaar van Pim Fortuyn op eigen initiatief een dienst bewijzen!

Dit OM stinkt Hagenaars, en niet zo'n beetje ook!
hagenaars

Re: Volkert van der Graaf schendt vrijlatingseisen

Bericht door hagenaars »

Je maakt het nu wel erg dol! Bedoel je dat de vervolging van Wilders en deze handeling van het O.M. iets met elkaar te maken heeft? Wat dan?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Volkert van der Graaf schendt vrijlatingseisen

Bericht door fred neerhoff »

Je moet wel een heel groot bord voor je kop hebben Hagenaars om nog steeds in de integriteit van dit OM te geloven.

En geloof je nog steeds dat de moordenaar van Pim Fortuyn de minister van justitie in het nauw heeft gebracht? Nee Hagenaars, het is intussen glashelder dat het z'n eigen OM was die hem in de problemen bracht!

Maar tot alle feiten boven water zijn gekomen heb jij natuurlijk nog geen mening over deze kwestie Hagenaars. Behalve over het Rusland van Poetin natuurlijk want daar weet je alle feiten uiteraard wèl van, haha!
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Volkert van der Graaf schendt vrijlatingseisen

Bericht door David Bakker »

Ik schort mijn oordeel in deze kwestie op totdat het rapport uit is.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Volkert van der Graaf schendt vrijlatingseisen

Bericht door fred neerhoff »

En als vrijdenker deel je dan natuurlijk de hoofdconclusies van dat officiële rapport, haha.
hagenaars

Re: Volkert van der Graaf schendt vrijlatingseisen

Bericht door hagenaars »

@Neerhoff, hoe komt e.e.a. tot stand? Omdat de lorrebaal op een terras geet zitten liegen. En Brandpunt dat zonder commentaar overneemt en uitzendt. Dit zijn twee partijen die de minister aanvankelijk in het nauw brachten. Hun verhaal bleek onjuist, zoals O.M. en burgemeester eenvoudig aantoonden. Helaas ging de minister ook weer in de fout door te snel en onjuist te antwoorden op de Kamervragen. Nu moet de minister zich er uit redden. Ik geloof zoals je weet nergens in, dus ook niet in de integriteit van het O.M. Maar in dit geval is de misister verkeerd door zijn departements ambtenaren geinformeerd. Als ik de conclusies van de mister heb gehoord dan zal ik weten of ik die betrouwbaar acht. Ik heb vertrouwen in deze minister, de zoon van mijn inmiddels overleden kleermaker.
Ik heb niet allen een negatief beeld van Vladimir Poetin, ik zeg er ook bij waarom deze roofridder niet deugt.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Volkert van der Graaf schendt vrijlatingseisen

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Omdat de lorrebaal op een terras geet zitten liegen. En Brandpunt dat zonder commentaar overneemt en uitzendt. Dit zijn twee partijen die de minister aanvankelijk in het nauw brachten. Hun verhaal bleek onjuist, zoals O.M. en burgemeester eenvoudig aantoonden.
Eigenlijk had Brandpunt die TV-opnamen niet mogen uitzenden? Echt iets voor een vrijdenker, haha. Of moet ik zeggen een belegen humanist? Vertederend trouwens, die volgzaamheid aan het OM.
hagenaars schreef: Ik geloof zoals je weet nergens in
Het tegendeel is waar, dit forum is getuige.
hagenaars

Re: Volkert van der Graaf schendt vrijlatingseisen

Bericht door hagenaars »

Om met het laatste te beginnen, hoe vaak moet ik nog opmerken dat jij -bakken er niet toe doen?
Brandpunt mag van alles uitzenden, hoor. Maar het zou wel helpen als er een kritisch geluid bij was geweest. Nu kon de lorrebaal ongestoord zijn onwaarheden debiteren.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Volkert van der Graaf schendt vrijlatingseisen

Bericht door fred neerhoff »

fred neerhoff schreef:Je moet wel een heel groot bord voor je kop hebben Hagenaars om nog steeds in de integriteit van dit OM te geloven.

En geloof je nog steeds dat de moordenaar van Pim Fortuyn de minister van justitie in het nauw heeft gebracht? Nee Hagenaars, het is intussen glashelder dat het z'n eigen OM was die hem in de problemen bracht!

Maar tot alle feiten boven water zijn gekomen heb jij natuurlijk nog geen mening over deze kwestie Hagenaars. Behalve over het Rusland van Poetin natuurlijk want daar weet je alle feiten uiteraard wèl van, haha!
Nadat is gebleken dat Van der Graaf tegen eerdere beloften in nog gewoon in Nederland woonachtig is, en nadat hij maar een paar jaar gevangenis heeft uitgezeten wegens de moord op de politicus Pim Fortuyn, is het wat mij betreft glashelder dat deze moord de zittende elite niet allen goed uitkwam, maar dat zij bovendien klasse justitie faciliteert.

Ook oud-minister van binnenlandse zaken, de PvdA'er Klaas de Vries treft blaam wegens zijn verzuim om Fortuyn te beveiligen.
hagenaars

Re: Volkert van der Graaf schendt vrijlatingseisen

Bericht door hagenaars »

Fortuyn wenste geen beveiliging. Nu weer die zittende elite, noem eens wat namen. Welke klasse bedoel je?
Plaats reactie