Ruslands invloed.

fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Ruslands invloed.

Bericht door fred neerhoff »

Ik bedoel dat je je racistisch uitlaat.

En ofschoon je dat niet snapt - zoals uit je reacties blijkt - is jouw racisme jegens Russen geen valide argument om de bedreiging die zij ondervinden van een zich expanderende NAVO, hardnekkig te blijven ontkennen .
hagenaars

Re: Ruslands invloed.

Bericht door hagenaars »

Nogmaals, noem mij een geval van bedreiging door de NATO.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Ruslands invloed.

Bericht door fred neerhoff »

Racisme laat zich niet door de ratio beteugelen. Het duurt en het duurt....Negeren dan maar.
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Ruslands invloed.

Bericht door David Bakker »

Citaat James Clapper (Former Director of National Intelligence): "If you put that in context with everything else we knew the Russians were doing to interfere with the election, and just the historical practices of the Russians, who typically, almost genetically driven to co-opt, penetrate, gain favor, whatever, which is a typical Russian technique. So we were concerned."

Bron: https://www.nbcnews.com/politics/politi ... as-n765601
hagenaars

Re: Ruslands invloed.

Bericht door hagenaars »

Heldere tekst van deze deskundige, niet hoffelijk. (Ik word wel steeds nieuwsgieriger naar het rapport van Mueller en ik ben de enige niet ;) )
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Ruslands invloed.

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:Heldere tekst van deze deskundige, niet hoffelijk. (Ik word wel steeds nieuwsgieriger naar het rapport van Mueller en ik ben de enige niet ;) )
Niet hoffelijk, wel racistisch. Nul bewijs voor collusion dus inderdaad spannend hoe Mueller en de deep state zich hier uit gaan lullen.
hagenaars

Re: Ruslands invloed.

Bericht door hagenaars »

Nee, racistisch is het zeker niet. De "Deep State" is een journalistiek verzinsel. Een verzinsel hoeft zich nergens uit te lullen, toch?
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Ruslands invloed.

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:De "Deep State" is een journalistiek verzinsel.
Zoals informele macht ook een verzinsel is.
hagenaars

Re: Ruslands invloed.

Bericht door hagenaars »

Als met "Deep State" slechts lobbyen, adviseren en dus proberen invloed uit te oefenen wordt bedoeld dan blijft het zeker een slechte metafoor. Omdat er immers en nadrukkelijk slechts één staat is, de overheid en haar organen staan onder controle.
Scheiding der machten etc.
Ik vind dat je erg moet oppassen met concepten als "informele macht". Het leidt al rap tot de hier en daar populaire samenzweringstheorieën.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Ruslands invloed.

Bericht door fred neerhoff »

Het militair- industrieel complex is een reëel bestaande belangengroep.

Onafhankelijk van de regerende politieke kleur, zal deze belangengroep (deep state) altijd de eigen belangen blijven nastreven.
Plaats reactie