Rijden zonder bestuurder, een utopie

wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Rijden zonder bestuurder, een utopie

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Van harte akkoord, het is een broodje aap verhaal die zelfreinigende robot´s. Maar de zelf zuigende stofafnemer is leverbaar en ook de grasmaaier die zelf werkzaam is. Wel prijzig.
Prijzig?
Wat kost mijn tuinman per uur wanneer hij de gazons maait? Dat uurloon maal hoeveel om de prijzige kosten van die robot terugverdiend te hebben?
Alles is relatief !
hagenaars

Re: Rijden zonder bestuurder, een utopie

Bericht door hagenaars »

Zelf effe maaien is het voordeligst.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Rijden zonder bestuurder, een utopie

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Zelf effe maaien is het voordeligst.
Fijn forum heeft u :!:
hagenaars

Re: Rijden zonder bestuurder, een utopie

Bericht door hagenaars »

Vindt u?
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Rijden zonder bestuurder, een utopie

Bericht door wilfred degens »

U bent een grijsgedraaide grammofoonplaat waar geen klank meer uitkomt. U neemt alleen uzelf voor serieus en wil alleen uzelf op dit mislukte forum als laatste lezen. Wat een simpele ziel bent u. Een intellectuele elite? Laat ons niet lachen. :lol:
hagenaars

Re: Rijden zonder bestuurder, een utopie

Bericht door hagenaars »

Jij-bakken zijn taboe, weet u dat niet? Het gaat er hier om een discussie te voeren over een ethische kwestie, dus niet over de tuinman, snapt u?
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Rijden zonder bestuurder, een utopie

Bericht door wilfred degens »

Waar zit die jij bak dan van mij?
Ik reageerde met de kosten van een tuinman per uur naast de door uzelf aangehaalde 'prijzige' grasmaaier robot, snapt u dat niet? Nee kennelijk niet. Man uw hersens kraken van ellende en zetten uzelf voor kak.
hagenaars schreef:
Van harte akkoord, het is een broodje aap verhaal die zelfreinigende robot´s. Maar de zelf zuigende stofafnemer is leverbaar en ook de grasmaaier die zelf werkzaam is. Wel prijzig.
Ojah, u heeft het hier over ethische kwesties? :?: :lol:
Doe even normaal man, beschouw iedere reactie op uw forum op de inhoud en val niet over het wel of niet hebben van een tuinman van een forumlid. Want dat was wat u stak? Ach-erme!
Welnu beste man, ik heb geen tuinman meer echter ik bedoelde voor een ieder die er NOG wel een heeft en geen zin heeft om zijn grote gazons zelf te moeten maaien. Snapt u het nu wel? Geweldig dan! ( :?: )
Haha, ethische kwesties :lol:
:ugeek:
hagenaars

Re: Rijden zonder bestuurder, een utopie

Bericht door hagenaars »

Het onderwerp is de vraag of rijden zonder bestuurder een utopie zal blijken te zijn.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Rijden zonder bestuurder, een utopie

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Het onderwerp is de vraag of rijden zonder bestuurder een utopie zal blijken te zijn.
Ik ging alleen in op uw prijzige zelfreinigende grasmaaier en zelf zuigende stofafnemer, zoals u onderstaand ook deed.
Bericht door hagenaars » wo 15 jul 2015, 07:05

hagenaars schreef
Van harte akkoord, het is een broodje aap verhaal die zelfreinigende robot´s. Maar de zelf zuigende stofafnemer is leverbaar en ook de grasmaaier die zelf werkzaam is. Wel prijzig.
Uw probleem bij het verlaten van uw huis zonder goed uit te kijken wat er om u heen gebeurt is altijd alleen uw verantwoordelijkheid zoals dat aanrijdingsgevaar er nog meer bestaat aan de grachten bij elektrische fietsen. Dus ik meen dat uw tegenargumenten voor het invoeren van rijden zonder bestuurder nergens op slaan.
hagenaars gaat die vooruitgang niet tegenhouden.
hagenaars

Re: Rijden zonder bestuurder, een utopie

Bericht door hagenaars »

Ik heb het gelezen, mooi zo...Ik zie geen reden om te reageren.
Plaats reactie