Het grote Islam dilemma.

Re: Het grote Islam dilemma.

Berichtdoor hagenaars » di 16 aug 2016, 20:53

Op boekwinkeltjes.nl kunt u drie exemplaren van Hitler 's boek krijgen. D.w.z. u moet er flink voor betalen. U zit er naast:
"Mein kampf is niet vrij verkrijgbaar. Er is een verkoopverbod opgelegd. Dat is je al zo vaak uitgelegd."

Verbod van de koran is bezopen.
hagenaars

Berichtdoor Tree Fhinker » di 16 aug 2016, 21:05

hagenaars schreef:Op boekwinkeltjes.nl kunt u drie exemplaren van Hitler 's boek krijgen. D.w.z. u moet er flink voor betalen. U zit er naast:
"Mein kampf is niet vrij verkrijgbaar. Er is een verkoopverbod opgelegd. Dat is je al zo vaak uitgelegd."

Verbod van de koran is bezopen.

Je negeert keiharde feiten. Mijn geduld is ook op met je. Je bent een drol, en drollen spoel je door. Je hoort thuis in het riool.
Tree Fhinker

Berichtdoor fred neerhoff » di 16 aug 2016, 21:36

Tree Fhinker schreef:Waar heb ik moslims "imbeciel" genoemd dan? Dat zijn jouw woorden

Klopt. Volgens mijn logica moeten moslims namelijk wel imbeciel zijn als zij net zo onveranderlijk zouden zijn als de koran. En dat is wat jij lijkt te denken. Immers je wil niet horen van moslims die minder star zijn dan de ultra-orthodoxie.
fred neerhoff

Berichtdoor hagenaars » di 16 aug 2016, 21:44

@ FT Hebt u die zelf bedacht? Knap hoor...
hagenaars

Berichtdoor Tree Fhinker » di 16 aug 2016, 23:24

fred neerhoff schreef:
Tree Fhinker schreef:Waar heb ik moslims "imbeciel" genoemd dan? Dat zijn jouw woorden

Klopt. Volgens mijn logica moeten moslims namelijk wel imbeciel zijn als zij net zo onveranderlijk zouden zijn als de koran. En dat is wat jij lijkt te denken. Immers je wil niet horen van moslims die minder star zijn dan de ultra-orthodoxie.

Maar je zei dat ik lijk te denken dat ze imbeciel zijn. En dat is dus niet wat ik pretendeer, maar wat jij er van maakt. En legt mij die woorden in de mond, en daar hou ik niet van.
Tree Fhinker

Berichtdoor hagenaars » di 19 nov 2019, 04:13

Kortom, moslims zijn soms orthodox en dan weer niet. Daarin lijken zij als twee druppels water op Joden, christenen en Hindoes.
Wel is er hier ter lande een politieke moord gepleegd door een orthodoxe gelovige moslim. Die ook nog geen spijt heeft van zijn daad. Dus opletten. Goed opletten...
hagenaars

Vorige

Keer terug naar Ethische kwesties