Eindelijk, een normaal mens!

Plaats reactie
hagenaars

Eindelijk, een normaal mens!

Bericht door hagenaars »

Bersani 'nederig' door uitslag verkiezingen Italië


''Wij hebben niet gewonnen.'' Dit zei de centrumlinkse leider in Italië, Pier Luigi Bersani, dinsdag tijdens zijn eerste optreden voor de pers sinds de verkiezingsnacht.





Zijn PD en haar bondgenoten hebben niet de meerderheid in beide kamers van het parlement behaald, waar op was gehoopt.

Bersani neemt naar eigen zeggen met ''nederigheid'' kennis van de verkiezingsuitslag. Hij zal nu niet proberen via achterkamertjespolitiek aan de nodige meerderheid te komen, maar via open voorstellen waar andere partijen zich achter kunnen scharen.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Eindelijk, een normaal mens!

Bericht door fred neerhoff »

Geloof je nu werkelijk dat deze politieke correcteling in één klap veranderd is? Volgens mij is die zogenaamde "nederigheid" uitsluitend en alleen bedoeld voor de bühne. In werkelijkheid is en blijft het een machtswellusteling.
hagenaars

Re: Eindelijk, een normaal mens!

Bericht door hagenaars »

Ik doe niet aan geloof, maar hoor wat er gezegd wordt. Namelijk dat de grootste partij een regering wil vormen en met wisselende meerderheden in de Senaat wil regeren. Lijkt mij vrij normaal.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Eindelijk, een normaal mens!

Bericht door fred neerhoff »

Je hoort niet alleen maar je gelooft het ook nog!
hagenaars

Re: Eindelijk, een normaal mens!

Bericht door hagenaars »

Dit snapt niemand, waarom zou die man geen regering willen of kunnen vormen? En waarom zou hij niet een paar senatoren proberen te overtuigen van het nut en de noodzaak van zijn voorstellen? Zodat het land bestuurd wordt? Rutte cs. doen het niet veel anders...
Plaats reactie