Politieke Unie gewenst

fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Politieke Unie gewenst

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Ulfkotte died from a heart attack on 13 January 2017 at the age of 56.[24] En ziehier de bron.^ "Udo Ulfkotte: Umstrittener Publizist und ehemaliger FAZ-Journalist ist tot". Spiegel Online (in German). 14 January 2017. Retrieved 14 January 2017.
Als je Gekochte Journalisen(2016) van Udo Ulfkotte gelezen zou hebben dan had je geweten dat de Duitste pers aan de banden van de CIA ligt.

Begrijpelijk ook, immers West-Duitsland was na WOII een vazalstaat van Amerika (zoals het Oosten dat was van de toenmaloge Sovjetunie). En datzelfde Amerika wilde natuurlijk ook wat terug voor de geboden Marshall-hulp.

hagenaars schreef:Verhofstadt is liberaal, hij wil de pers veiligstellen voor verzonnen verhalen.
Misschien dat je in Verhofstadt de paternalist zoals jezelf herkent?

Want het is natuurlijk van de gekke dat een zogenaamde liberaal via het door de Nederlandse Madeleine de Cock Buning geleide EU-buro EU vs Disinfo een regelrechte aanval op de persvrijheid doet. Uiteraard om de gevaarlijke Russische beïnvloeding te neutraliseren, haha.

Met de CIA en de NSA heeft deze vrijheidslievende Verhofstadt uiteraard geen probleem.
hagenaars

Re: Politieke Unie gewenst

Bericht door hagenaars »

Laten we eens kijken wat je naar voren brengt. De pers in Duitsland zou onder de invloed van de CIA staan? Nooit iets van gemerkt. Geen spoor van bewijs.
Haha de Bondsrepubliek een vazal staat? Kom op zeg dat meen je toch niet serieus? De DDR was inderdaad een door de Sovjet Unie gekaapt land. Maar de BRD? Willy brandt? Helmut Schmitt? Helmut Kohl? Gerhard Schröder?
Ook hoor ik graag de argumenten...
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Politieke Unie gewenst

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef: De pers in Duitsland zou onder de invloed van de CIA staan? Nooit iets van gemerkt. Geen spoor van bewijs.
Haha, en dàt zonder het boek van Ulfkotte gelezen te hebben! Een duidelijker illustratie van een grondige hersenspoeling had je niet kunnen geven.
hagenaars

Re: Politieke Unie gewenst

Bericht door hagenaars »

Heeft deze man het wiel uitgevonden, onthullingen? Nieuwe geheime bronnen aangeboord? Ik dacht het niet. Beweringen die gemakkelijk weerlegd konden worden. Hij is trouwens gewoon aan een hartfalen gestorven. De geruchten over moord komen uit zeer dubieuze hoek.
Laatst gewijzigd door hagenaars op vr 06 jul 2018, 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Politieke Unie gewenst

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Heeft deze man het wiel uitgevonden, onthullingen? Nieuwe geheime bronnen aangeboord? Ik dacht het niet. Beweringen die gemakkelijk weerlegd konden worden. Hij is trouwens gewoon aan een hartfalen gestorven.
Haha, en dàt zonder een letter van Ulfkotte gelezen te hebben!
hagenaars

Re: Politieke Unie gewenst

Bericht door hagenaars »

Moet dat dan? Hij heeft toch niet over zijn eigen dood geschreven? Zijn beweringen zijn onderzocht en weerlegt.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Politieke Unie gewenst

Bericht door fred neerhoff »

Van mij hoef je niks hoor. Dom blijven mag ook.
hagenaars

Re: Politieke Unie gewenst

Bericht door hagenaars »

Het gaat er dus om dat jij vermoedt dat de CIA zich (In het geheim) mengde in de Duitse opeenvolgende regeringen. En dat je het dom vindt als iemand, zoals ik bij voorbeeld, zulks niet gelooft.
Interessant.
hagenaars

Re: Politieke Unie gewenst

Bericht door hagenaars »

Een citaat van de uitgever van Ulfkote: Der Journalist Udo Ulfkotte schämt sich heute dafür, dass er 17 Jahre für die Frankfurter Allgemeine Zeitung gearbeitet hat. Bevor der Autor die geheimen Netzwerke der Macht enthüllt, übt er konsequent Selbstkritik. Er dokumentiert hier zum ersten Mal, wie er für seine Berichterstattung in der FAZ geschmiert und die Korruption gefördert wurde. Und er enthüllt, warum Meinungsführer tendenziös berichten und wie der verlängerte Arm der NATO-Pressestelle Kriege medial vorbereitet. Wie selbstverständlich wurde auch der Autor in die Netzwerke amerikanischer Eliteorganisationen aufgenommen, erhielt im Gegenzug für positive Berichterstattung in den USA sogar eine Ehrenbürgerurkunde. "

Ik vind het een sterk en onwaarschijnlijk verhaal, er zouden geen journalisten zijn die zich hiertegen openlijk verzetten? (Ik spreek weleens met journalisten, en ik denk niet dat zij als beroepsgroep vaak omkoopbaar zijn.)
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Politieke Unie gewenst

Bericht door fred neerhoff »

Hoe goed gelovig kan je zijn? En ooit een hoofdredactioneel artikel gelezen van enige Nederlandse krant met een kritisch commentaar op de regelrechte aanval op de persvrijheid door het EU-buro EU vs Disinfo?
Plaats reactie