Het zwetende geweten van de Duitser.

fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Het zwetende geweten van de Duitser.

Bericht door fred neerhoff »

Ik denk niet dat zij een zo warme band hebben. Tot voor kort kenden zij elkaar nog niet eens. Het lijkt mij eerder dat Hafid Bouazza te weinig tegen-informatie over Anton van Hooff onder ogen heeft gekregen.

Maar akkoord, ook deze vrijdenker, want dat is Hafid Bouazza zeker, heeft zich door de vijand van de meningsvrijheid Anton van Hooff laten inpakken. Zo zie je maar hoe atheïsten - want die overtuiging hebben zij beiden wèl gemeen - elkaar op een misverstand kunnen vinden.(Vrijdenken heeft immers een veel bredere agenda dan atheïsme alléén!)
hagenaars

Re: Het zwetende geweten van de Duitser.

Bericht door hagenaars »

Voorzitters komen en gaan, maar de vrijdenkersvereniging reikt de prijs uit voor "vrijdenker van het jaar" . Ik had wel twee of drie betere kandidaten geweten.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Het zwetende geweten van de Duitser.

Bericht door fred neerhoff »

Nou ja, je hebt ook voorzitters die elkaar eveneens op een misverstand vinden.
hagenaars

Re: Het zwetende geweten van de Duitser.

Bericht door hagenaars »

Hebben we dit niet al eens behandeld?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Het zwetende geweten van de Duitser.

Bericht door fred neerhoff »

Nou ja, behandelen zou ik het niet noemen. Wèl vind ik het relevant om in dit verband te blijven vermelden dat jijzelf degene was die Anton van Hooff binnen haalde (zie http://www.vrijdenkersforum.nl/forum/vi ... t=10#p5370 en http://www.vrijdenkersforum.nl/forum/vi ... t=10#p5404 ). Over een "warme band" gesproken!
hagenaars

Re: Het zwetende geweten van de Duitser.

Bericht door hagenaars »

Nogmaals, ik haalde de man niet binnen, hoe vaak moet ik dat nog schrijven, hij werd voorgedragen door de toenmalige penningmeester en secretaris. Zoals het hoort, hield ik mij niet bezig met mijn opvolging.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Het zwetende geweten van de Duitser.

Bericht door fred neerhoff »

Sorry hoor, maar gezien mijn bovenstaande verwijzingen zal niemand deze reactie serieus kunnen nemen.
hagenaars

Re: Het zwetende geweten van de Duitser.

Bericht door hagenaars »

Men ziet maar, ik kan niet veel anders dan mijn positie verduidelijken.
Plaats reactie