De Verklaring van Amsterdam: een padvinderstekst?

fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: De Verklaring van Amsterdam: een padvinderstekst?

Bericht door fred neerhoff »

Was ik niet duidelijk genoeg? Ik ben tegen het door de Staat gesubsidieerde shit als bijvoorbeeld de opleiding van zogenaamde "geestelijke raadslieden". Ik vind dat namelijk de taak van het reguliere hbo-maatschappelijk werk!
hagenaars

Re: De Verklaring van Amsterdam: een padvinderstekst?

Bericht door hagenaars »

Ik heb gemerkt dat er veel vraag is naar geestelijke bijstand, raadslieden en kerkelijke opgeleiden.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: De Verklaring van Amsterdam: een padvinderstekst?

Bericht door fred neerhoff »

Ach gut....En de Staat dient in jouw visie dan meteen maar de portemonnee te trekken? Mooi zootje!
hagenaars

Re: De Verklaring van Amsterdam: een padvinderstekst?

Bericht door hagenaars »

Welnee, van mij hoeft dat natuurlijk niet, maar als er vraag naar is en de andere nominaties ook geld krijgen, dan hebben de humanisten daar recht op- Ik ben tegen willekeur, :mrgreen:
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: De Verklaring van Amsterdam: een padvinderstekst?

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef: Ik ben tegen willekeur
Next time vragen salafisten Staats subsidie. Zie je nog niet in wat de consequenties zijn van je standpunt?
hagenaars

Re: De Verklaring van Amsterdam: een padvinderstekst?

Bericht door hagenaars »

Houden zij zich aan de wet?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: De Verklaring van Amsterdam: een padvinderstekst?

Bericht door fred neerhoff »

Vraag het hen zelf! :idea:

Maar toegeven dat je uit je nek zit te lullen zal je toch niet...
hagenaars

Re: De Verklaring van Amsterdam: een padvinderstekst?

Bericht door hagenaars »

Ik lul niet uit mijn nek, amigo, ik schreef jaren geleden al dat de UvH een groot nadeel is, maar ook dat willekeur en kerkelijke hegomonie in de geestelijke verzorging achterhaald is.
De fijne nuance :mrgreen:
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: De Verklaring van Amsterdam: een padvinderstekst?

Bericht door fred neerhoff »

Ik vind dat je wel degelijk uit je nek lult, ofschoon je dit naar verwachting nooit zal toegeven. Beetje zwak...

Ik stelde het al eerder: zogenaamde geestelijke "verzorging" - alleen het woord al! - hoort thuis bij het reguliere hbo- maatschappelijk werk!

Deze geestelijke SHIT heeft dus NIETS met een universitaire opleiding van doen, en behoort ook NIET in concurrentie te zijn met enig geloof in het bovennatuurlijke!

Daarenboven dient de Staat zich verre te houden van alles wat ook maar enigszins riekt naar geloof of levensovertuiging. (Dit uitgangspunt zal door een ieder die een seculiere Staat voorstaat onderschreven worden.)

Staatssubsidie van deze humo-hoax is daarmee om drieërlei reden uit den boze.
Victor Onrust
Berichten: 98
Lid geworden op: ma 20 feb 2012, 14:01

Re: De Verklaring van Amsterdam: een padvinderstekst?

Bericht door Victor Onrust »

fred neerhoff schreef:Daarenboven dient de Staat zich verre te houden van alles wat ook maar enigszins riekt naar geloof of levensovertuiging. (Dit uitgangspunt zal door een ieder die een seculiere Staat voorstaat onderschreven worden.) Staatssubsidie van deze humo-hoax is daarmee om drieërlei reden uit den boze.
Zolang de staat dat niet voor ieder geloof in praktijk brengt lijkt het me beter om ook financiering voor ongelovige ideologieën te krijgen. Wel voor een betere instelling dan de UvH.
Plaats reactie