Astra Socratische perfectionistische METAFYSICA

Frans van Dongen
Berichten: 342
Lid geworden op: zo 18 nov 2012, 21:09

Re: Astra Socratische perfectionistische METAFYSICA

Bericht door Frans van Dongen »

Wat jammer, dat ze daar bij de katholieken nu pas achter komen.

Jammer van al die AIDS doden in Afrika.

Hoe zou jij het vinden, als ik zou beweren: De fascisten vallen wel mee, omdat ze sinds 1945 geen joden meer hebben vergast ?
ms van griethuijsen

Re: Astra Socratische perfectionistische METAFYSICA

Bericht door ms van griethuijsen »

Geachte heer van Dongen Het wordt nu onderzocht door de faculteit HUMANISTIEK we hebben nu homo studies en biseksuele studies Vele EERSTEN zullen de LAATSTEN zijn en biseksuele jongens en meisjes zijn de LAATSTEN met betrekking tot het alles van einde van heibel en bijbel die met het ALLES mogen emensciperen, daar moet je ze wel deGELEGENHEIDvoor bieden anders wordt het niets LOVEN EN BIEDEN BI EDEN het hof van EDEN ofwelhet paradijs op AARDE van biseksuelen

Van HUMANIST Martin Simon van Griethuijsen secretaris van de HUMANISTISCHE SOCRATISCHE BI PLATONISCHE GERICHTE LANDELIJKE WERKGROEP BISEKSUALITEIT EN OVERHEIDSBELEID lid D66 Lid HUMANISTISCH VERBOND lid van HET HUMANISTISCHE LANDELIJKE NETWERK BISEKSUALITEIT
hagenaars

Re: Astra Socratische perfectionistische METAFYSICA

Bericht door hagenaars »

@Frans, ik weerleg gewoon een stelling over de kerkvorst, meer niet. Ik geloof eigenlijk niet dat de snelle verspreiding van aids in Afrika door de kerk of de kerkvorst komt, of wel?

Ja, daar moet ik eens goed over nadenken, fascisten hè, na 1945. Mm, tja....een diepe zucht.
Ms van griethuijsen

Re: Astra Socratische perfectionistische METAFYSICA

Bericht door Ms van griethuijsen »

noremen en waarden is bij de BI PLATONISCHE GEEST intellectuele EVOLUTIE met betrekking tot het ALLES nu alles er is kunnnen we overgaan tot VORM geven aan met zon bi platonische geest in de zin van vriendschappen en seksualiteit zonder MENSEN te schaden zowel geestelijk als zedelijk niet te schaden
hagenaars

Re: Astra Socratische perfectionistische METAFYSICA

Bericht door hagenaars »

Schade, ik zie het internetionaal. Om ook eens een nieuw woord en begrip te introduceren. (We lopen elkaar de hele dag te schaden.)
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Astra Socratische perfectionistische METAFYSICA

Bericht door fred neerhoff »

Ms van griethuijsen schreef:noremen en waarden is bij de BI PLATONISCHE GEEST intellectuele EVOLUTIE met betrekking tot het ALLES nu alles er is kunnnen we overgaan tot VORM geven aan met zon bi platonische geest in de zin van vriendschappen en seksualiteit zonder MENSEN te schaden zowel geestelijk als zedelijk niet te schaden
Sorry hoor, het zal wel als grap bedoeld zijn, maar voor mij lul je gewoon zwaar uit je nek!
MSvan Griethuijsen

Re: Astra Socratische perfectionistische METAFYSICA

Bericht door MSvan Griethuijsen »

Geachte heer Neerhoff u lijkt me het prototype van een calvinist die vrijdenken gebruikt om uit te vinden waar die zelf FOUT in zit
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Astra Socratische perfectionistische METAFYSICA

Bericht door fred neerhoff »

Goed fout, het zal me wat. Maar kan je je mening ook toelichten?
hagenaars

Re: Astra Socratische perfectionistische METAFYSICA

Bericht door hagenaars »

Het uitdelen van complimenten is niet toegestaan, Fred is geen calvinist. http://en.wikipedia.org/wiki/Calvinist

Blijf uit de buurt van de prullebak, beste inzender.
MS van griethuijsen

Re: Astra Socratische perfectionistische METAFYSICA

Bericht door MS van griethuijsen »

Ik zal mijn betoog aan de tweede kamer waarbij ik normen en waarden bepeitte bij een hetero homo en biseksuele gerichtheid in zijn geheel op dit forum zetten als ik daar de tijd voor heb. Ik heb het idee dat er veelonwetendheid bestaat over dit onderwerp en ik in FEITE het GOEDE met de mensheid voorheb maar niet begrepen wordt, dat is jammer want we zouden het intellect en goede zeden in nederland daarmee enorm kunnen opvijzelen

Vele biseksuele jongens en meisjes zitten door calvinistische dogmatiek in zak en as en er zijn er velen die zelfmoord plegenomdat ze geamputeerd worden van hun seksuele gerichtheid en in feite mensen niet willen schaden. Er is in die zin een hoop aan de HAND in NEDERLAND
Het humanistisch verbond wil in het jaar 2013 meer naar buiten treden en aandacht geven aan minderheidsgroeperingen

Biseksuelen zijn de GROOTSTE minderheidsgroepering in Nedeland die GESCHAADT worden in hun bezieling en bewustzijn en emancipatie

Van Martin Simon van Griethuijsen secretaris van de HUMANISTISCHE LANDENLIJKE WERKGROEPEN BISEKSUALITEIT EN OVERHEDENBELEID lid D6 LID HV lid LNBI
Plaats reactie