Astra Socratische perfectionistische METAFYSICA

ms van griethuijsen

Astra Socratische perfectionistische METAFYSICA

Bericht door ms van griethuijsen »

De mayas voorspellen een NIEUWE CYCLUS EEN NIEUWE TIJD van INTELLECTUELE EVOLUTIE
Mtafysica is de NABSOUWING VAN DE WIJSBEGEERTE met begeerte WIJS omgaan , het is niet alleen de wijsbegeerte van de MENS die hij in zijn geest heeft maar ook met betrekking tot ALLES op aarde wat er aan GOEDEREN IS om nog te leven DE aarde is bijna verschroeid met al die mensen op aarde die het milieu niet serieus nemen en het intellectueeel geevolueerde capaciteit van MENSEN niet serieus neemt wat leidt tot een enorme SCHADE aan het milieu en SCHADE aan de GEEST van vele intellectuele mensen ,die in feite deze aarde zouden kunnen redden als ze de kans kregen om zich te verenigen volgens WIJZE socratische WIJZE met betrekking tot hun niet schadende seksualiteit en niet schaden van de mensheid en niet schaden van de BI POLAIRE en allesziende bi platonische PSYCHE op AARDE

DE A BI ORIGINALS die leefden in harmonie met de NATUUR en keken naar de HEMEL de MAYA"S doen het zelfde
ze verwachten een hoop toekomst in het universum<RUIMTE VAART DUS> de bijbel is van A TOT Z gelogen en mensen die in de zin van alfa omega dogmatiek de PSYCHE van biseksuelen en dus intellectuele MENSEN die de capaciteit hebben om deze AARDE te redden , DIE VERMOLMEN HET INTELLECT VAN DEZE MENSEN met achterlijke bijbelse en islamitische en thora DOGMATIEK <DE DOMMEN ZIJN EEN PLAAG DER WIJZEN de WIJZEN uit het oosten

WAKE UP CALL dus en voor een ieder verplicht met betrekking tot hel ALLES perfectionistisch EMENSCIPEREN of emanciperen of VORM geven aan , dat gaat gepaard met dialoog en veel bi platonische en bi polaire alles ziende communicatie en GOEDE ZEDEN niet alleen zeden van de mensheid maar ook goede zeden ten aanzien van de natuur op aarde
HUMANIST SPINOZA GOD is het goede en de NATUUR dus nu de natuur en de intellectuele natuur niet schaden van de MENS herstellen, SOCRATES werd hierin door schade en schande wijs laten we in wijsheid eens ophouden die bi platonische koninklijke WIJZE SIONISTISCHE< DE BERG VAN SION> intellectuele mensen te beschadigen

zo kunnen we met dat intellect in de TOEKOMST misschien een RUIMTESCHIP bouwen er is dan ook geen tijd meer maar een nieuwe TIJD ALFA EN OMEGA begin en einde

van Humanist Martin Simon van Griethuijsen Lid D66 Lid humanistisch verbond lid LNBI secretaris van de WIJZE intellectueel geevolueerde werkgroep biseksualiteit en perfectionistisch overheids beleid en overheden beleid
hagenaars

Re: Astra Socratische perfectionistische METAFYSICA

Bericht door hagenaars »

Ik heb dit exposé met belangstelling gelezen. Succes! Ik probeer mij te beperken tot de werkelijkheid, lastig zat is dat.

Metafysica is de wijsgerige leer die niet de werkelijkheid onderzoekt zoals ze ons gegeven wordt uit zintuiglijke waarneming (fysica), maar op zoek gaat naar het wezen van die werkelijkheid en wat haar constitueert. Als zodanig beschouwd is metafysica ook de grondslag van de wetenschappen omdat die uitgaan van een zekere aanname over de aard van de werkelijkheid. Oorspronkelijk betekende de term Wat na de natuur (fysica) komt, gebaseerd op werken van Aristoteles die volgden op zijn 'Fysica'.
Ms van Griethuijsen

Re: Astra Socratische perfectionistische METAFYSICA

Bericht door Ms van Griethuijsen »

We hebben dus nu het boek van Plato "VERSTARRING EN RECHTVAARDIGING"in iedere stad woont wel een RECHTVVAARDIGE, die na 2000 jaar christelijke ziek makende PSYCHO PATHOLOGISCHE MARCHANDERING van de Bi Platonische GEEST humanistisch REKENSCHAP willen hebben ,overal die door psychologische mishandeling verkregen bi platonisch gerichte wijze socratisch denkende mensen, die tot slaven zijn gemaakt van de arrogantie van de macht en deze mensen met betrekking tot het ALLES geexcommuniceerd heeft met betrekking tot hun BI POLAIRE ALLESZIENDE BI PLATONISCHE BIS WIJZE BI SIONISTISCHE BISEKSUELE GEEST en PSYCHE en geaardheid, waardoor ze verworden tot de ONDERDRUKTEN van de RK MACHT DE ARROGANTIE VAN DE MACHT de AS van het KWADE

Dit terwijl al deze mensen GOED in zich zelf zijn en in feite AS van het GOEDE ZIJN <HUMANIST SPINOZA GOD IS HET GOEDE EN DE NATUUR

XANTIPPE was de BOOSAARDIGE vrouw van Socrates en zij amputeerde Socrates van zijn biseksuele en bi platonische en bi sionistische en bi polaire geaardheid, dat leidde bij Socrates tot innerlijke woede, dit terwijl hij met betrekking tot het ALLES , ALLES OP EEN RIJ had, Ka de boosaardige vrouw van Socrates KA TH LIEKE KA THEOLOGIE om LIJK

De notabelen DE ARROGANTIE VAN DE MACHT, die Socrates de gifbeker gaven hebben, Socrates als LIJK toen aan het KRUIS gehangen en het 2000 jaar oude metaforische verhaaltje van JEZUS bedacht, Die nu EINDIGDT als META FOOR en nu verwordt tot META FYSICA en grondleggerig e humanistische REKENSCHAP daarover.

Dus nu THEOLOGIE SOCIOLOGIE PSYCHOLOGIE EN FILOSOFIE EN WIJSBEGEERTE met BEGEERTE wijs omgaan
ALLES MAG NU NA HET JUBELJAAR 2000 van Humanist Paus Johannes Paulus

LE MAG een nieuwe kunststroming en ETHIEK en EROTIEK<ASTRA SOCRATISCHE PERFECTIONISTISCHE METAFYSICA en intellectuele evolutie en geen VERSTARRING meer maar rechtvaardiging van de AS VAN HET GOEDE

WE hebben een OPPERRECHTER nodig om dit te intsitutionaliseren en te constitutionaliseren en dit te EFFECTUEREN en de AS VAN HET GOEDE op aarde neer te zetten
AARDE geAARD heid in zijn oorspronkelijke staat , STAAT de STAAT VAN PLATO 2+2 Bi platonisch ALLES OP EEN RIJ

En zo CREEEREN wij een LIEFDEVOLLERE WERELD dus de AS van het GOEDE\

van Humanist Martin Simon van Griethuijsen uit Zwolle Lid D66 Lid Humanistisch verbond Lid LNBI en secretaris en Lid van de HUMANISTISCHE LANDENLIJKE WERKGROEPEN BISEKSUALITEIT EN OVERHEDEN EN OVERHEIDSBELEID
m S VAN griethuijsen

Re: Astra Socratische perfectionistische METAFYSICA

Bericht door m S VAN griethuijsen »

Vervolg
WE HEBBEN DUS EEN CONSTITUTIONEEL HOF NODIG OM DIT alles TE INSTITUTIONALISEREN
EEN LIEFDE VOLLERE WERELD DE GELOVIGE ZIJN VOLMAAKT HEID BEREIKT EEN VOLMAAKTE WERELD MET EEN OPPERRECHTER DIE WETTEN MAAKT EN REGELS OM DIT TE EFFECTUEREN
EN OOK AL ZAL ZO'N WET EEN GLOBALE FORMULERING ZIJN ALWAAR DE ONAFHANKELIJKE RECHTER ZIJN OORDEEL OVER MOET GEVEN

VAN humanist martin simon van griethuijsen uit zwolle een wijze uit het oosten
hagenaars

Re: Astra Socratische perfectionistische METAFYSICA

Bericht door hagenaars »

Ik begrijp hier niets van...Een liefdevolle wereld, ja, dat lijkt mij wel een goed idee.
Laatst gewijzigd door hagenaars op za 22 dec 2012, 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
ms van Griethuijsen

Re: Astra Socratische perfectionistische METAFYSICA

Bericht door ms van Griethuijsen »

Er staat in de bijbel IK ZAL JUIST VERKLAARD worden
geachte Hagenaars u moet alles lezen wat ik aan STELLINGEN op het humanistish forum heb gezet
hagenaars

Re: Astra Socratische perfectionistische METAFYSICA

Bericht door hagenaars »

Ik ken de stellingen uit de bijbel, zij spreken elkaar nogal tegen, sommige zijn erg ouderwets. Waarom moet ik de srtellingen op het humaistisch forum lezen?
ms van griethuijsen

Re: Astra Socratische perfectionistische METAFYSICA

Bericht door ms van griethuijsen »

omdat humanisten weten dat de bijbel en de thora en de koran gebasseerd is op het boek ASTRA VAN SOCRATES we leven NU in de tijd van einde van heibel en bijbel en kunnen overgaan tot verlossing en VORM geven aan, van die BI PLATONISCHE en BI POLAIRE PSYCHE dus BEZIELING EN BEWUSTWORDING met betrekking tot het ALLES
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Astra Socratische perfectionistische METAFYSICA

Bericht door fred neerhoff »

Verlossing, waarvan? Een bipolaire stoornis wellicht? Je inbreng komt nogal overspannen en verward over. Verder kan ik er geen touw aan vastknopen. Praat er eens rustig over met een hulpverlener, een humanistisch raadspersoon wellicht. Hopelijk helpt je dat wat verder.
Ms van Griethuijsen

Re: Astra Socratische perfectionistische METAFYSICA

Bericht door Ms van Griethuijsen »

Geachte heer Neerhof vele biseksuele jongens en meisjes krijgen door ONDERDRUKKING van hun PSYCHE een bi plaire stoornis Mij is dat gelukkig voor bij gegaan hoewel ik in alle strijd die biseksuele hebben moeten voeren tegen de VERDRUKKING in er niet zonder kleerscheuren van af ben gekomen Ik heb nogal mijn nek uitgestoken de afgelopen 20 jaarVeel biseksuele jongens en meisjes zijn manisch depressief door onderdrukking van calvinistische of religieuze dogmatiek Ik hoop dat we daar eens van VERLOST raken in Nederland Ik ben ATHEIST en absoluut niet gelovig maar ik heb gemenkt gedurende de dialoogen en communicatie die ik met veel biseksuele mensen gevoerd heb dat velen dooropvoeding en indoctrinering jaren nodig hebben om van hun opvoeding af te komen hun religieuze indoctrinering
Plaats reactie