Dubbele moraal van discussieavond 16 februari 2012

fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Dubbele moraal van discussieavond 16 februari

Bericht door fred neerhoff »

fred neerhoff schreef:
hagenaars schreef:Ik wil geen olie op het vuur.
Maar misschien kan je wel bevestigen of mijn weergave van het incident correct is.
Ik probeer het nog maar eens een keertje.
hagenaars

Re: Dubbele moraal van discussieavond 16 februari

Bericht door hagenaars »

Vergeefs, ik heb besloten en me dunkt op goede gronden, geen olie op het vuur te werpen.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Dubbele moraal van discussieavond 16 februari

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:ik heb besloten en me dunkt op goede gronden, geen olie op het vuur te werpen.
Niks olie, maar erkennig van feiten.

Op goede gronden meen ik te kunnen zeggen dat mij jouw zwijgen hogelijk verbaast.
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Dubbele moraal van discussieavond 16 februari

Bericht door David Bakker »

Victor Onrust schreef:(3) Vrijheid van meningsuiting. Vrijheid van meningsuiting is eigenlijk een naïef begrip, waarover nog veel te zeggen valt. En dat ga ik binnenkort ook doen. Helemaal als je het te pas en te onpas gaat roepen als je vindt dat de redactie je stuk eigenlijk had moeten plaatsen of anderszins over de schreef is gegaan. De redactie doet dan gewoon haar werk niet goed, maar om de V.v.Mu in het geding te brengen moet er meer aan de hand zijn. De redactie moet selecteren en er vallen dus altijd stukken af. Je kunt alleen maar zeggen dat ze haar werk niet goed doet en de verkeerde stukken selecteert. Dat is voldoende reden om haar te ontslaan. Het is onzin om op grond van standpunten in dit conflict wie dan ook "af te rekenen" op de V.v.Mu.
Ik begrijp hier niets van. Over welke redactie heb je het?
Plaats reactie