VN vindt dat Nederlanders discrimineren en latente racisten

wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: VN vindt dat Nederlanders discrimineren en latente racis

Bericht door wilfred degens »

Daar zal het bedrijfsleven van opkijken.
:roll: 't cliché mannetje, schoolmeestertje van groep 3 heeft weer gereageerd :!:
U liet gisteren nog weten niet meer op mij te reageren.
Mijn beloftes kom ik stringenter na! Moest u ook eens proberen!
De wijze waarop u hautain voortdurend op mij, nederig aapje als ik inderdaad ben, reageert demonstreert zelfs voor mijn goudvis hoe uzelf vol onbewuste discriminatie zit. Anderen de ongevraagde en onnodige les lezen is je boven die anderen plaatsen, zoals ik dat nu terecht boven u doe. Ik heb daartoe iets meer gebruik van de Nederlandse taal dan uw geestdodende oneliners zonder enige betekenis.
hagenaars

Re: VN vindt dat Nederlanders discrimineren en latente racis

Bericht door hagenaars »

Nee maar, onbewuste discriminatie...
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: VN vindt dat Nederlanders discrimineren en latente racis

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Nee maar, onbewuste discriminatie...
Krijgt u een helder moment? Of heeft u de bril opgezet en het licht aangedaan nu u naar uw spiegelbeeld kijkt?
U discrimineert op uw eigen forum onophoudelijk en doet het vrijdenkers principe grof geweld aan. Maar dat snapt u natuurlijk niet gezien uw reacties.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: VN vindt dat Nederlanders discrimineren en latente racis

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:het verschil tussen mens en dier is evident, zoals je weet. Dieren hebben geen beschaving en mensen vaak wel. Ze vreten elkaar b.v. niet vaak op...
Zoals godgelovigen Darwin’s evolutie theorie verwerpen, zo ontkennen dogmatische humanisten als Hagenaars dat de mens een diersoort is.

Zelfs jonge kinderen snappen dat mens = dier. Citaat uit http://www.npowetenschap.nl/site/artike ... -dier/4869De mens is een dier onder de dieren. Dat is althans de opvatting van de meeste volwassenen met een wetenschappelijke kijk op het leven. Jonge kinderen daarentegen zien de mens als een aparte categorie, is lang gedacht. Toch niet: dat doen ze alleen als ze te lang in een stad wonen en nauwelijks dieren zien
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: VN vindt dat Nederlanders discrimineren en latente racis

Bericht door wilfred degens »

Alleen de nuchter denkende mens beseft niets meer te zijn dan een veredelde aap door onze hersenstructuur.
De natuurlijke functie van onze hersenstructuur is bedoeld voor ons zelfbehoud en handhaving in een mooie maar vak ook wrede natuur. Kijk naar onze voortplanting. Waar zien die godvrezende gelovigen het veredelde element welk ons doet verschillen van de dierenwereld? Zonder onze ratio geweld aan te doen doen we hetzelfde als apen. Met die gedachte laat ik ook mijn zoektocht naar het antwoord op mijn vraag over homo's en pedo's los.
Ik neem genoegen met de gedachten dat alles wat dierlijk is de mens, zonder uitzondering ook in meerdere of mindere mate heeft. Ik ben het dus helemaal eens met Darwin's evolutie theorie!
hagenaars

Re: VN vindt dat Nederlanders discrimineren en latente racis

Bericht door hagenaars »

U bent geen aap, u lijkt er niet op; en hetzelfde geldt voor Neerhoff. Het aardige aan de mens is zijn spraak, zijn gedichten en zijn literatuur. Je kunt natuurlijk net doen of het allemaal niet bestaat.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: VN vindt dat Nederlanders discrimineren en latente racis

Bericht door wilfred degens »

Jah, apen kunnen we ook kunstjes leren. Meer dan u blijkbaar weet.
hagenaars

Re: VN vindt dat Nederlanders discrimineren en latente racis

Bericht door hagenaars »

Kunstjes leren kan een vlo ook. Ik heb het over boeken schrijven, filosofie bedrijven en een geweten ontwikkelen. Dat doet een aap niet. Je kunt wel met de kat ouwehoeren, maar ze levert geen commentaar.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: VN vindt dat Nederlanders discrimineren en latente racis

Bericht door fred neerhoff »

De claim mens=dier komt voort uit Darwin’s evolutietheorie. Onder gedragsbiologen een algemeen aanvaarde theorie.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: VN vindt dat Nederlanders discrimineren en latente racis

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Kunstjes leren kan een vlo ook. Ik heb het over boeken schrijven, filosofie bedrijven en een geweten ontwikkelen. Dat doet een aap niet. Je kunt wel met de kat ouwehoeren, maar ze levert geen commentaar.
Er is voor zover ik weet nooit een onderzoek verricht naar hoe de ontwikkeling van onze hersens in relatief zo'n korte tijd vanaf de Neanthalers op Hagenaars na zich zo snel hebben kunnen ontwikkelen, waardoor ons denken niet gebleven is bij het denken tot zelfbehoud, maar zo veelzijdig heeft kunnen ontwikkelen, waardoor nu zelfs de totale uitroering van het menselijke ras als kennelijk onvermijdelijk resultaat in zicht gekomen is. De gevolgen van ons denken hebben ons achterdochtig naar elkaar gemaakt en zijn we haatdragend en creatief etc. etc. Als gevolg van ons denken kunnen onvrije denkers zich niet voorstellen gelijk te zijn aan de aap op ons ingewikkelde hersengebruik na. Toch bestaan er heel veel mensen die dommer zijn dan heel veel apen.
Plaats reactie