hoeveel maffia heeft u al ongemerkt u eigen gemaakt?

wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: hoeveel maffia heeft u al ongemerkt u eigen gemaakt?

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Baden doe ik nooit, ik ga onder de douche. Ik kan reddend zwemmen.
Homunculus Quasimodo!
https://www.youtube.com/watch?v=USOl-GxRuqc
hagenaars

Re: hoeveel maffia heeft u al ongemerkt u eigen gemaakt?

Bericht door hagenaars »

Geen commentaar.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: hoeveel maffia heeft u al ongemerkt u eigen gemaakt?

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Geen commentaar.
Wegens lek geschoten hoogmoed? U bent tot commentaar niet eens instaat. Dus geen vrije keus van u maar pure onmacht.
Toe hagenaars, vergeet minstens op uw eigen vrijdenkers forum uw subjectieve gevoelens, gebaseerd op uw vooroordelen en ga op de onderwerpen in. Die zijn zoveel interessanter te maken door u erin te verdiepen dan uw eigen verbale kreten van onmacht op grond van uw niet bereid te zijn te accepteren dat anderen WEL in staat zijn vrij te denken. U lokt met uw reacties op uw manier agressie uit. Dat gaat ten koste van het principe vrijdenken. Subjectiviteit staat vrijdenken altijd in de weg. Probeer dat van een 61 IQer aan te nemen, want niet alles wat een veronderstelde dwaas te zeggen heeft is altijd echt zo dwaas.
Boeddah: Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is.
William Shakespeare: Beter een geestige dwaas dan een dwaze geest.
Francis Bacon: De menselijke aard heeft gewoonlijk meer van de dwaas dan van de wijze.
hagenaars

Re: hoeveel maffia heeft u al ongemerkt u eigen gemaakt?

Bericht door hagenaars »

Zie boven.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: hoeveel maffia heeft u al ongemerkt u eigen gemaakt?

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Zie boven.
Gaat het verder wel weer een beetje met u meneer hagenaars? :(
Groep 3 wacht weer op u.
hagenaars

Re: hoeveel maffia heeft u al ongemerkt u eigen gemaakt?

Bericht door hagenaars »

Geen idee wat u bedoelt. Wie of wat is groep drie?
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: hoeveel maffia heeft u al ongemerkt u eigen gemaakt?

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Geen idee wat u bedoelt. Wie of wat is groep drie?
Nou, dat zal ik u even vertellen meneer hagenaars.
:lol: Groep 3 komt na groep 2 en is de voorbereiding op groep 4. Cryptogram nu bijna opgelost? :P
U moet wel een zuivere boeken-maffioso zijn. :)
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: hoeveel maffia heeft u al ongemerkt u eigen gemaakt?

Bericht door wilfred degens »

In telegramstijl: Maffia sluipt ongemerkt in ieders mentaliteit. Maffia is de geldende zakenmentaliteit geworden! Doen ze daar niet aan mee, vergeet de overlevingskans.
Hoe triest kan de moraal van een beschaafd land vervagen wanneer de klemtoon van ons hele bestaan alleen nog op geld, sex en macht gefocust is. Wie dit niet ziet is ziende blind of wil het maffia fenomeen niet zien. Noem maar slechts één branche waar de pr camouflage die beroepsgroep heeft weten te behoeden voor de onthullende integriteit schade. Ik weet er geen te bedenken meer. :oops: :cry:
hagenaars

Re: hoeveel maffia heeft u al ongemerkt u eigen gemaakt?

Bericht door hagenaars »

Er is in Nederland geen sprake van maffia praktijken in de meeste sectoren. Corruptie is in Nederland zeldzaam. De onder en bovenwereld zijn meestal, bijna altijd streng gescheiden. Ik vind het geval Paarlberg en Endstra twee boefjes een goed voorbeeld van hoe de samenleving zich te weer stelt. Beide zijn uitgeschakeld en de moordenaar van een van de twee is in staat van beschuldiging gesteld.
Je kunt in Nederland gemakkelijk een Europese aanbesteding organiseren.
De politie is sloom, te traag en weinig effectief, dat baart mij wel zorg. De grote reorganisatie is, lijkt het, mislukt.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: hoeveel maffia heeft u al ongemerkt u eigen gemaakt?

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Er is in Nederland geen sprake van maffia praktijken in de meeste sectoren. Corruptie is in Nederland zeldzaam. De onder en bovenwereld zijn meestal, bijna altijd streng gescheiden. Ik vind het geval Paarlberg en Endstra twee boefjes een goed voorbeeld van hoe de samenleving zich te weer stelt. Beide zijn uitgeschakeld en de moordenaar van een van de twee is in staat van beschuldiging gesteld.
Je kunt in Nederland gemakkelijk een Europese aanbesteding organiseren.
De politie is sloom, te traag en weinig effectief, dat baart mij wel zorg. De grote reorganisatie is, lijkt het, mislukt.
Bravo, u beschrijft Nederland zoals de massa haar graag ziet. U wordt dagelijks zwaar in de maling genomen terwijl u niets weet en ook niet wil weten. Ideaal voor de foute mentaliteit in ons hele land waar het hoofddoel is om geld uit uw zak te troggelen. Is maar goed ook dat u daar zo naar kijkt want anders was het afgelopen met onze aantrekkende economie of althans zou Rutte minder juichen.
Het spel achter de schermen wordt overal dankzij u goed gespeeld en gecontinueerd.
Zelfs onze ziekenhuizen kun je niet zomaar meer blindelings vertrouwen. Maar.............laat onze toekomst uitwijzen dat u gelijk hebt en ik liever niet!
Plaats reactie