Vrijheid van meningsuiting

wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Vrijheid van meningsuiting

Bericht door wilfred degens »

Hopelijk dit keer om uzelf. Dat houdt je veilig op het midden van het pad door ons leven. Jezelf al te serieus nemen leidt tot narcistische blindheid bij het toiletmaken.
Geloof mij, de drol van de koning keizer of admiraal, ze stinken allemaal even hard als die van een zwerver. :idea:
hagenaars

Re: Vrijheid van meningsuiting

Bericht door hagenaars »

Hebt u een anale fixatie?
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Vrijheid van meningsuiting

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Hebt u een anale fixatie?
Probeer nu eens echt een keertje intelligent grappig te zijn.
Mijn basale metaforen hebben dacht ik niets met fixaties te maken.
U uitgeademd en -gedacht in uw kist, ondanks al uw geweldige inzichten ook al niet van mij met de dood.
Hoewel de dood mijn aandacht vaak opeist van anderen, ben ik op het een noch op het andere gefixeerd, meneer hagenaars. Hopelijk stel ik u hierbij niet teleur? Of raakt uzelf al van de leg bij het woordje drol? 't zou zo maar kunnen zoals ik u inschat. Als kind mochten wij dat woord ook nooit zeggen. Maar helaas is dat kind in mij al enige jaren niet meer zo herkenbaar. Bij u nog wel?
hagenaars

Re: Vrijheid van meningsuiting

Bericht door hagenaars »

Het zou hier gaan over de vrijheid van meningsuiting. Niet over uw basale vergelijkingen. Hooewel u hierover natuurlijk hier vrij over kan spreken. U stelt mij niet teleur.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Vrijheid van meningsuiting

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Het zou hier gaan over de vrijheid van meningsuiting. Niet over uw basale vergelijkingen. Hooewel u hierover natuurlijk hier vrij over kan spreken. U stelt mij niet teleur.
Hagenaars kan het knippen en scheren van anderen hun vrije gedachten naar zijn eigen voetstuk model kennelijk niet laten. Bent u kapper?
hagenaars

Re: Vrijheid van meningsuiting

Bericht door hagenaars »

Ik probeer het gesprek een beetje aan de gang te houden, b.v. door ook mijn mening te geven.
Plaats reactie