'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

hagenaars

Re: 'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

Bericht door hagenaars »

Het is een zijpad, geef ik toe, maar u bracht ons daartoe, toch? Kijk maar: " Wanneer dat niet meer bij het vaststellen van het coma te bewijzen valt, is er dan nog een bewijs te leveren bij een dood door schuld of zwaar lichamelijk letsel veroorzaakt door schuld?" Een citaat van u.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: 'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Het is een zijpad, geef ik toe, maar u bracht ons daartoe, toch? Kijk maar: " Wanneer dat niet meer bij het vaststellen van het coma te bewijzen valt, is er dan nog een bewijs te leveren bij een dood door schuld of zwaar lichamelijk letsel veroorzaakt door schuld?" Een citaat van u.
Ja dat heb ik geschreven maar waar slaat uw antwoord daarop dan precies op?
hagenaars

Re: 'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

Bericht door hagenaars »

Ik ben het niet met u eens, want ook al kun je het coma zuipen niet of moeilijk bewijzen, dan nog blijft het zaak misdrijven wel te bewijzen, daders te vervolgen en zo de samenleving stabiel te houden.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: 'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Ik ben het niet met u eens, want ook al kun je het coma zuipen niet of moeilijk bewijzen, dan nog blijft het zaak misdrijven wel te bewijzen, daders te vervolgen en zo de samenleving stabiel te houden.
Voor het bewijs van schuld dikke bult bij het buitensporig veel drinken van alcohol door jongeren in groepsverband zou de hele groep moeten meetellen in de verantwoordelijkheid voor elkaar, evenals bij het iemand total loss schoppen in groepsverband de hele groep mede aansprakelijk wordt gehouden. Zoals ik eerder al aangaf zou in een horecagelegenheid de vergunning voor het verstrekken van sterke dranken ook op de tocht moeten komen te staan door hun betrokkenheid aan dit misbruik maken van onze medische voorzieningen in noodgevallen. Zoals het nu en in uw gedachte gaat komen de idioten te makkelijk weg met ons belastinggeld.
Moeilijk te bewijzen betekent voor mij niet onmogelijk! Wel meer werk aan de OM winkel kan voor nog meer overbelasting excuses komen. Onaanvaardbare onoverkomelijkheid?! Zoiets moet het zijn zoals het er nu aan toe gaat.
hagenaars

Re: 'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

Bericht door hagenaars »

In ons stadje sluit de burgemeester regelmatig horeca gelegenheden, gelukkig maar. Echter het coma zuipen geschiedt meestal thuis. Ouders die zulks toestaan zouden zwaar gestraft moeten worden, ik pleit voor geseling op de markt. https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q= ... 93FcJKKVJQ
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: 'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:In ons stadje sluit de burgemeester regelmatig horeca gelegenheden, gelukkig maar. Echter het coma zuipen geschiedt meestal thuis. Ouders die zulks toestaan zouden zwaar gestraft moeten worden, ik pleit voor geseling op de markt. https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q= ... 93FcJKKVJQ
hagenaars, ik zet een privé detective aan het werk om na te gaan of u door de overheid betaald wordt voor al uw politiek correcte en onvrije denken waar we hier niet aan kúnnen ontkomen.
Waar haalt u onderbouwd die 'wijsheid' vandaan dat het comazuipen meestal geschiedt in de huiselijke kring bij jongeren? Wat een bull sh*t :!:
hagenaars

Re: 'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

Bericht door hagenaars »

Ach man doe toch niet zo mal, het is algemeen bekend dat horecaondernemers mensen niet laten coma zuipen en dat het z.g. indrinken thuis gebeurd.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: 'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

Bericht door wilfred degens »

Ik dacht dat indrinken niets anders betekende dan Bacchus een beetje in the mood brengen aan het begin van de ruige avond later in de disco of kroeg. Ik dacht dat die comazuipers meestal vanuit de plaats waar zij zich te buiten gingen worden afgevoerd naar het ziekenhuis? Waar kan ik lezen dat ik dat niet goed zie en dat al zou moeten weten zoals het volgens u algemeen bekend moet zijn?
Mocht dat toch in de huiselijke kring op minderjarige leeftijd gebeuren, dan die onverantwoordelijke ouders de kosten laten betalen. Desnoods via een restschuld van jaren en jaren, totdat zij hun nazaat dat gedrag hebben afgeleerd. Ik ben voor subsidie op free fight training voor ouders van zulk tuig. :lol: :lol: :lol:
hagenaars

Re: 'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

Bericht door hagenaars »

Enkele jaren geleden dronk een Rotterdamse jongen in Groningen in de groentijd een fles jenever leeg. Zielig. Want hij overleefde het niet.http://www.vnn.nl/meer-weten-over/alcoh ... comazuipen
Plaats reactie