'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

hagenaars

Re: 'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

Bericht door hagenaars »

U begrijpt niets, nou ja, heel weinig.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: 'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

Bericht door wilfred degens »

U zegt het...
Laatst gewijzigd door wilfred degens op wo 12 aug 2015, 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: 'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:U begrijpt niets, nou ja, heel weinig.
Mogelijk t.a.v. uw collegiale communicatie met neerhoff klopt dat wel! Daar kan ik mij moeilijk in verplaatsen tenzij jullie beiden waarachtig een bloedhekel aan elkaar hebben.
Ik ben het vaak grotendeels eens met de heer neerhoff zijn visies waarin u lijnrecht tegenover hem blijft bokken echter zonder steekhoudende 'horens', in mijn ogen.
hagenaars

Re: 'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

Bericht door hagenaars »

Het is hier gebruikelijk argumenten te gebruiken. Ik denk wel dat u dat snapt. Zullen we weer terugkeren naar het onderwerp?
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: 'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Het is hier gebruikelijk argumenten te gebruiken. Ik denk wel dat u dat snapt. Zullen we weer terugkeren naar het onderwerp?
Laat dan ook eens uw aanleiding gevende op- en aanmerkingen over iedere reaguurder achterwege. U kan toch niet zo dom zijn dat u niet snapt dat uw reacties de oorzaak zijn waarom ik zo tegen u reageer en waarom al die ingeschrevenen, ver voor mijn komst, vertrokken zijn? Uw hoogmoed in schril contrast met uw bescheiden basis en verleden riepen waarschijnlijk dezelfde walging van u op als u steeds bij mij doet.
Ik had hier graag een brede discussie gehoopt over allerlei actuele, levensbeschouwelijke en historische feiten welken ons bezig houden met sprankelende klankborden en reaguurders. Absoluut niet alleen met iemand als een zwaar geflipte leraar van het meest weerzinwekkende soort. U slaat in dit concert ongevraagd voortdurend de maat zonder op de notenbalk te letten en daarnaar te reageren. Dat moet zelfs u kunnen snappen. Ik doe nu hetzelfde als u niet alleen tegen mij doet, maar kennelijk niet laten kán. Zo kan ik niet laten assertief/agressief verbaal te reageren op blaaskaken en muffe 'allesweetwijsneuskunde'.
hagenaars

Re: 'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

Bericht door hagenaars »

Ik ben diep onder de indruk...Zo´n heldere comazuiper kunnen we goed gebruiken. Een ervaringsdeskundige.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: 'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

Bericht door wilfred degens »

Mannetje mannetje toch, wanneer over uw hersens een onderbroek zat, wat zou die dan vol remsporen zitten.
hagenaars

Re: 'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

Bericht door hagenaars »

@Degens. Uw beeldspraak is onsmakelijk.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: 'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:@Degens. Uw beeldspraak is onsmakelijk.
Hoe de leider van het vrijdenkers forum zijn beperkte vrijheid van denken mij wil opleggen door een burgerlijke zedenpredikant uit te gaan hangen. Joep van 't Hek zal vast bij deze brave moraalridder ook niet in zijn 'goede' smaak vallen.
Maar het laatste luchtje moet en zal hij overal altijd op willen achterlaten.
Blijf eens bij het onderwerp hagenaars. Geef zelf eens het goede voorbeeld :!:
hagenaars

Re: 'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

Bericht door hagenaars »

U blijft maar coma zuipen...
Plaats reactie