'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

Bericht door wilfred degens »

Wat doet nu onze ergernis meter wanneer de brave belastingbetalers in ons land moeten opdraaien voor het krankzinnige en volkomen onverantwoorde comazuipen van zoveel jongeren ieder weekend? Doorslaan?
Kosten van enkele honderden tot duizenden euro's per opname! Volkomen zinloos ons geld over de balk gooien voor idioten?
Kingma zegt dat er in zijn ziekenhuis in Enschede steeds meer jongeren moeten worden opgenomen vanwege excessief alcoholgebruik. "Afgelopen weekeinde waren van de vijftien patiënten die 's nachts op de spoedeisende eerste hulp kwamen er liefst veertien zwaar onder invloed van alcohol. Dat maakt me oprecht boos."
Hoe vaak is deze wantoestand al niet in het publieke debat uitvoerig besproken en veroordeeld zonder enig resultaat dankzij onze democratisch gekozen machteloze zachte winden laters op het pluche in Den Haag?
Putin ligt hierbij ook weer in een deuk wanneer hij naar de machteloosheid van onze bestuur capaciteit kijkt wanneer hij via zijn ambassadeur dit oude NL probleem met onze straffeloze comazuipers onder zijn aandacht gebracht wordt.
Lijkt mij zeer terecht, want dit is niet te geloven en een voorbeeld waarin onze democratie zo deerlijk kan falen in slagvaardigheid bij nationale wantoestanden.
Zoals eveneens met de ziekenhuis- en dokterskosten ten gevolge van het moddervet eten, roken en drugs gebruik die onze belastingbetalers moeten betalen. Hoe gek mag een regering nog zijn? Dit is pur sang onrechtvaardig voor de wel brave en gezond levende burgers. Moest m.i.v. vandaag per decreet worden rechtgezet :!:
Te dure medicijnen tegen carcinoom niet meer willen betalen maar wel deze krankzinnigheid de burgerij durven te presenteren? :evil:
hagenaars

Re: 'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

Bericht door hagenaars »

U bent er voor dat deze patiënten op de stoep blijven liggen en daar creperen?
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: 'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

Bericht door wilfred degens »

Mits hun eigen keus, ja! Eigen verantwoordelijkheid dragen moeten zulke lui ook in het levensgevaarlijke verkeer of bij iedere keus die we in ons leven maken. Ik weiger indien mogelijk om voor zulke, tegen hun beter weten in, idioten te betalen ondanks het humanistische verbond dat zo heel vanzelfsprekend vindt om wel te doen.
Bespottelijke gedachten juist naast hoe dure medicijnen voor levensbedreigende ziektes niet meer te willen betalen. Dat gaat perse niet samen door een deur. Maar bij u blijkbaar wel. Weet u nu al wat een homunculus is? Dan vanavond maar niet in de spiegel kijken voor een rustige nachtrust.
hagenaars

Re: 'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

Bericht door hagenaars »

U weet toch dat ik alleen op kwalitatieve opmerkingen reageer? Blijft de vraag of u het ziekenhuis wil betreden voor uw behandeling terwijl de crepeergevallen op de stoep liggen.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: 'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:U weet toch dat ik alleen op kwalitatieve opmerkingen reageer? Blijft de vraag of u het ziekenhuis wil betreden voor uw behandeling terwijl de crepeergevallen op de stoep liggen.
Ik heb mij ook moeizaam moeten aanleren niet het leed van de hele wereld m.n. het leed door de mensen zelf veroorzaakt op mijn schouders te dragen. Loop met uw mentaliteit eens door Calcutta. Daar zijn vaak de in grote ellende levende mensen niet schuldig aan hun misère. Maar ik heb daar met bloedend hart geleerd over lijken heen te stappen. U zou ernaast gaan liggen?
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: 'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

Bericht door wilfred degens »

..............en waarde hagenaars, wanneer ik of u ons huis in brand steken op een moment van absolute verstandsverbijstering, zoals de bewust gekozen geestestoestand van uw pamper comazuipers, zal de verzekering of de gemeenschap toch ook niet voor onze brandschade willen opdraaien omdat u en ik dan zo zielig zijn? Geef hier nu eens een helder en intelligent antwoord op a.u.b.? Of bestaat in uw denken geen ruimte voor consequent zijn ok in ons vrijdenken? Dat zal toch niet waar zijn? :oops:
hagenaars

Re: 'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

Bericht door hagenaars »

De doktersrekening daar ging het om, toch? Iedereen is verzekerd dus ligt het antwoord voor de hand.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: 'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:De doktersrekening daar ging het om, toch? Iedereen is verzekerd dus ligt het antwoord voor de hand.
Hoe dom is dit antwoord nu weer van u! :geek: Alsof de verzekeringen uiteindelijk al het uitgegeven geld niet bij de belastingbetaler terughaalt :!: :ugeek:
hagenaars

Re: 'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

Bericht door hagenaars »

Juist ja, we spreken dan van verdelende rechtvaardigheid. Solidariteit, dat soort zaken. Een voor allen, allen één.

Uitvindingen uit de achttiende eeuw.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: 'Comazuipers moeten zelf de ziekenhuisrekening betalen'

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Juist ja, we spreken dan van verdelende rechtvaardigheid. Solidariteit, dat soort zaken. Een voor allen, allen één.

Uitvindingen uit de achttiende eeuw.
Misbruik van onze gemeenschappelijk betaalde voorzieningen dan maar heel gewoon laten voortwoekeren?
Meneer hagenaars toch! :roll:
Ik begrijp nu waarom uw initiatief maat van dit forum verbaal u verlaten heeft.
Plaats reactie