Heeft de homo sapiens superieure rechten op deze planeet?

wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Heeft de homo sapiens superieure rechten op deze planeet

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Ik geloof niet dat mij iets is ontgaan. Maar wie weet...(En dan maar weer even terug naar het onderwerp: Heeft de homo sapiens superieure rechten op deze planeet?)
Ik luister altijd excellent en doe het lezen niet minder.
U stelt dat u niet neerbuigend doet? Hoe vertaalt u dan uw 2 niets zeggende zinnen reactie anders zonder op mijn gestelde vragen in te gaan dan neerbuigend? Ook uw nergens op slaande reactie waar u mij weer aanspoort op uw manier bij het onderwerp te blijven? Sorry, ik kan daar niets anders van maken dan neerbuigend en weghonend.
Wanneer ik dat zo zou voelen en dat neerbuigen zou niet uw bedoeling zijn, dan kan u nog niet mijn prijsgegeven gevoel zomaar ontkennen zonder u superieur te voelen door zelfs een definitief oordeel te hebben over iemand anders zijn gevoel. U kunt dan alleen laten weten dat, zoals ik dat heb opgevat, niet uw bedoeling was. Dan bent u niet neerbuigend naar een persoon die een persoonlijke ervaring prijs geeft.
Ik heb hier al eerder laten weten dat ik een zwakbegaafd persoontje naast uw wijsheid ben met een gemiddeld gemeten IQ van 51. Dus mij bewust zijnde van dit feit valt mij geen superieur gevoel over wie dan ook te verwijten. Toch ik zag mijn beperkte denkvermogen niet direct als een onoverkomelijke barrière om hier, op mijn manier, mijn vrij denken z'n vrije loop te laten. U hebt al eerder aangegeven dat u niet zo van het persoonlijk kwetsbaar op te stellen geporteerd bent, mits ik u goed begrepen heb? Werd volgens u wat ongemakkelijk voor sommige leden en bezoekers, toch? Welnu, dat ongemak zij dan maar zo!


Zullen we het nog eens gewoon proberen met ieder in zijn eigen waarde te laten? Doe ik het ook.
Of is dit forum niet voor ieder soort mens bedoelt? Laat mij het weten, dan houd ik me niet meer zo van de domme aanwezig.
Houd u het er maar op dat ik regelmatig lichtelijk onder invloed reageer en dat komt dan erg verwarrend over voor de mensen die graag hun leven in drie woorden plegen samen te vatten.
Laatst gewijzigd door wilfred degens op vr 19 jun 2015, 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
hagenaars

Re: Heeft de homo sapiens superieure rechten op deze planeet

Bericht door hagenaars »

Als er vragen zijn die ik niet beantwoordde, doe mij dan alstublieft een plezier en stel ze nog een keer, ik zal dan zeker antwoorden als ik kan.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Heeft de homo sapiens superieure rechten op deze planeet

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Als er vragen zijn die ik niet beantwoordde, doe mij dan alstublieft een plezier en stel ze nog een keer, ik zal dan zeker antwoorden als ik kan.
U hoeft alleen maar per reactie mijn vraagtekens te zoeken en die mogelijk van antwoord te voorzien. Dan zou ik al heel blij zijn en dat zou ook heel leerzaam voor mij kunnen zijn. Zo komen we mogelijk toch nog op dezelfde golflengtes. Ik ben immers nog steeds zoekende.
hagenaars

Re: Heeft de homo sapiens superieure rechten op deze planeet

Bericht door hagenaars »

Sorry, hoor...Ik heb al uw vragen keurig beantwoord. Zijn er vragen door de mazen geglipt dan hoor ik ze graag.
Plaats reactie