Is onze oorspronkelijkheid totaal geconditioneerd?

wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Is onze oorspronkelijkheid totaal geconditioneerd?

Bericht door wilfred degens »

wilfred degens schreef:
hagenaars schreef:Je hebt dan vast kennis genomen van dit concept: http://en.wikipedia.org/wiki/Bad_faith_(existentialism)
Zeker, maar dat neemt niet weg dat ik het niet altijd helemaal eens hoef te zijn met de grote Sartre?
Laatst gewijzigd door wilfred degens op wo 17 jun 2015, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
hagenaars

Re: Is onze oorspronkelijkheid totaal geconditioneerd?

Bericht door hagenaars »

U geeft het weer uitstekend weer.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Is onze oorspronkelijkheid totaal geconditioneerd?

Bericht door wilfred degens »

Hoe krankzinnig onze welvaart zich heeft ontwikkeld blijkt wel uit het feit hoe je heel gewoon bij Evert Louwman je Ferrari kan kopen. Geen bezwaar van onze minister van verkeer tegen de voorspelbare zekere onverantwoordelijke situaties op de openbare wegen.
Laatst gewijzigd door wilfred degens op wo 17 jun 2015, 20:37, 2 keer totaal gewijzigd.
hagenaars

Re: Is onze oorspronkelijkheid totaal geconditioneerd?

Bericht door hagenaars »

Het is mij ook na drie keer overlezen niet helemaal duidelijk wat u wilt betogen.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Is onze oorspronkelijkheid totaal geconditioneerd?

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Het is mij ook na drie keer overlezen niet helemaal duidelijk wat u wilt betogen.
Laatst gewijzigd door wilfred degens op wo 17 jun 2015, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
hagenaars

Re: Is onze oorspronkelijkheid totaal geconditioneerd?

Bericht door hagenaars »

Ook als ik uit de doos probeer te blijven, staat het mij niet helder voor ogen wat u betoogt. U bent tegen BPM? U bent voor Ferrari´s of juist tegen? Verbieden of toelaten...Ik snap uw redeneringen niet. Wie te hard rijdt en wordt gesnapt, krijgt een prent. Logisch toch?
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Is onze oorspronkelijkheid totaal geconditioneerd?

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Ook als ik uit de doos probeer te blijven, staat het mij niet helder voor ogen wat u betoogt. U bent tegen BPM? U bent voor Ferrari´s of juist tegen? Verbieden of toelaten...Ik snap uw redeneringen niet. Wie te hard rijdt en wordt gesnapt, krijgt een prent. Logisch toch?
Neen ik ben niet tegen de BPM.
Laatst gewijzigd door wilfred degens op wo 17 jun 2015, 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
hagenaars

Re: Is onze oorspronkelijkheid totaal geconditioneerd?

Bericht door hagenaars »

Nou, ik zal er over nadenken, maar ik heb niets met Ferrari´s. Ik voel meer voor Maserati. Leuke karretjes.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Is onze oorspronkelijkheid totaal geconditioneerd?

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Nou, ik zal er over nadenken, maar ik heb niets met Ferrari´s. Ik voel meer voor Maserati. Leuke karretjes.
Ach hagenaars, doet u verder geen moeite meer want ik begrijp heel goed waarom u mij niet begrijpt.
Wiens brood..............., diens woord.................?
hagenaars

Re: Is onze oorspronkelijkheid totaal geconditioneerd?

Bericht door hagenaars »

U moet niet onnodig raadselachtig doen, wiens woord bedoelt u ? U kunt hier immers vrijuit schrijven wat u wilt.
Plaats reactie