Over de vrijheid van meningsuiting en Van Dam met zijn VARA

fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Over de vrijheid van meningsuiting en Van Dam met zijn V

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Wie stelt bewijst, welk gedraai heb je op het oog?
Citaat uit het verslag van de Algemene Ledenvergadering van De Vrije Gedachte 2012:

”Victor Onrust stelt dat het royement (van Hagenaars) ingetrokken kan worden als Hagenaars een verzoenend gebaar maakt. Hagenaars neemt het woord en gaat een dialoog met Onrust aan. Hagenaars stelt dat hij lid wil blijven van DVG en dat hij niet verantwoordelijk is voor de tekst van Bakker en Neerhoff. Hagenaars neemt de woorden van Onrust serieus. Onrust betrekt het bestuur erbij. Vervolgens wordt er terug gekomen op de discussie over de leerstoel van Leo Polak. Hagenaars heeft een brief geschreven aan Leo Samama (voorzitter van de Leo Polak stichting) en staat nog steeds achter de inhoud van deze brief. Hagenaars wil in beraad nemen om de brief eventueel in te trekken. Hij spreekt luidt en duidelijk uit dat het reilen en zeilen rondom deze leerstoel hem spijt.”

Ik ben het trouwens met je eens dat dit ouwe koeien zijn, maar je roept dit zelf over je af door je handen in onschuld te willen wassen met beweringen als “ik ben geen lid van die club” alsof je het niet liever anders had gewild!

Het verleden schijnt je trouwens wel te belasten want eerder probeerde je ook al je handen in onschuld te wassen over jouw bijdrage aan de benoeming van Anton van Hooff als voorzitter van De Vrije Gedachte, zie bijvoorbeeld http://www.vrijdenkersforum.nl/forum/vi ... aris#p5370
hagenaars

Re: Over de vrijheid van meningsuiting en Van Dam met zijn V

Bericht door hagenaars »

Goed, drie dingen dan nog ter afronding. Ik heb vanaf den beginne van het conflict gesteld dat elke vrijdenker moet kunnen zeggen wat hij wil, daar dacht het bestuur inzake Neerhoff en Bakker duidelijk anders over. Ik ben geen lid van die club, jij wel? Ik heb mij natuurlijk verzet tegen mijn royement, ik was gelukkig niet de enige die deze zwarte bladzijde in de geschiedenis van het vrijdenken heeft opgemerkt. Ik heb vele malen herhaald mij met mijn opvolging niet te hebben beziggehouden. Tot zover, ...
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Over de vrijheid van meningsuiting en Van Dam met zijn V

Bericht door fred neerhoff »

Je herhaalt wat ik eerder al bestreed.
hagenaars

Re: Over de vrijheid van meningsuiting en Van Dam met zijn V

Bericht door hagenaars »

Ja, maar dat is natuurlijk geen norm waar het draaien, dat is van standpunt veranderen, betekent. Eenieder kan zien dat ik juist stevig vasthield aan mijn uitgangspunten, die trouwens jarenlang de standpunten van die club waren.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Over de vrijheid van meningsuiting en Van Dam met zijn V

Bericht door wilfred degens »

fred neerhoff schreef:Je herhaalt wat ik eerder al bestreed.
Kan je nog met iets anders uit je eigen hersenen laten komen dan alleen met citaten en internet linkjes te komen?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Over de vrijheid van meningsuiting en Van Dam met zijn V

Bericht door fred neerhoff »

Loop je niet een beetje uit de groef?
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Over de vrijheid van meningsuiting en Van Dam met zijn V

Bericht door wilfred degens »

fred neerhoff schreef:Loop je niet een beetje uit de groef?
Vergeleken met jouw groef zeer zeker! En dat wil ik zo laten! Trol!
hagenaars

Re: Over de vrijheid van meningsuiting en Van Dam met zijn V

Bericht door hagenaars »

Schelden behoort niet tot de goede gewoonten, heren. Probeer het met inhoud en over het onderwerp: Van Dam en zijn VARA. Of doe er het zwijgen toe...
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Over de vrijheid van meningsuiting en Van Dam met zijn V

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Schelden behoort niet tot de goede gewoonten, heren. Probeer het met inhoud en over het onderwerp: Van Dam en zijn VARA. Of doe er het zwijgen toe...
Ik zal uw raad opvolgen. Nu die steen des aanstoots nog......
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Over de vrijheid van meningsuiting en Van Dam met zijn V

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Ja, maar dat is natuurlijk geen norm waar het draaien, dat is van standpunt veranderen, betekent.

Indertijd wilde je persé lid van die club blijven. Je royement stak hier een stokje voor. M.i. draai je door nu net te doen alsof je daar zelf voor gekozen hebt.
Plaats reactie