Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door fred neerhoff »

Het is nu wel duidelijk dat je geen benul hebt van elementaire modelvorming, noch van elementaire algebra (wat is een lineair getal?). Je grote mond steekt schril af tegen je volslagen onbenul.
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door FleetwoodMacho »

Het is nu wel duidelijk dat je geen benul hebt van elementaire modelvorming, noch van elementaire algebra
Ik begrijp dat jij van mening bent dat er voldoende kennis van beide zaken aanwezig moet zijn om te kunnen bepalen of de stelling 'Een extreem probleem vraagt om een extreme oplossing" juist is. Ik heb jou anders met je 'elementaire model' nog geen grond zien aandragen dat de stelling onjuist is. Die blijft dus gewoon overeind.
(wat is een lineair getal?).
Een lineaire waarde, een lineaire hoeveelheid, een alledaags begrip. Zal voor de gemiddelde lezer iets beter te behappen zijn dan 'scalar'.
Je grote mond steekt schril af tegen je volslagen onbenul.
Jij daarentegen bent een toonbeeld van wijsheid en bescheidenheid, die als een Don Quichot tegen een windmolen een eenvoudige stelling tracht te weerleggen middels 'elementaire modelletjes'.

Ik houd me bezig met andere modellen, Fred, liefst van tussen de 18 en 30 jaar oud. :lol:
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door fred neerhoff »

FleetwoodMacho schreef:'Een extreem probleem vraagt om een extreme oplossing"
Zou waar kunnen zijn, maar niet noodzakelijk. Je zou jouw extreme probleem bijvoorbeeld ook kunnen oplossen door eerst de juiste diagnose te stellen, om dan tot de ontdekking te komen dat intelligente oplossingen meestal superieur zijn.

Derhalve schiet jouw elementaire modelletje hopeloos te kort, en bewijst dus niks.
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door FleetwoodMacho »

Zou waar kunnen zijn, maar niet noodzakelijk. Je zou jouw extreme probleem bijvoorbeeld ook kunnen oplossen door eerst de juiste diagnose te stellen, om dan tot de ontdekking te komen dat intelligente oplossingen meestal superieur zijn.


Kijken we verder naar de context waarin de gewraakte stelling geponeerd werd, de praktijk, waarin NL gedupeerd werd en wordt door een immigratieramp. Gezien het feit dat er al diverse boeken over dit onderwerp gepubliceerd werden en het feit dat dit fiasco nog volop gaande is (recente liquidaties, waaronder de zeer recente moord op advocaat Derk Wiersum) kunnen we vaststellen dat nog geen enkele persoon in een dikbetaalde bestuurlijke functie met de door jou opgeworpen intelligente oplossing naar voren is getreden. Er is dus kennelijk gefaald, en wel op 'hoog' niveau.

Uiteraard verneem ik graag van ome Fred de door hemzelf veronderstelde (extreem!) intelligente oplossing...
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door fred neerhoff »

Geeft jij nu eerst maar eens aan wat jouw "extreme" oplossing behelst. Waarom blijf de daar zo omheen draaien? Daarna praten we verder, mits jij je misprijzende bejegening jegens mij achterwege laat.
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door FleetwoodMacho »

Geeft jij nu eerst maar eens aan wat jouw "extreme" oplossing behelst. Waarom blijf de daar zo omheen draaien?
Die 2 zinnetjes lopen erg slecht, Fred. Wat belangrijker is, is het gegeven dat je de door jouzelf aangedragen veronderstelde intelligente oplossing niet presenteert en een iteratie neerlegt van een eerder gestelde vraag, waaruit een pijnlijk gebrek aan fantasie blijkt.
Daarna praten we verder, mits jij je misprijzende bejegening jegens mij achterwege laat.
Tsjonge, wat een hyperbool.

Ik verschijn hier op een forum waarvan jij firmant (oprichter, zo je wenst) bent, en constateer dat slechts je compagnon Hagenaars nog zo nu en dan een bijdrage plaatst, en dat vele deelnemers bedankt hebben voor de eer dan wel hun interesse hebben verloren. Schertsend wordt dit weleens een 'noodlijdend' forum genoemd, maar de strekking geeft wel de situatie aan. In jouw positie zou ik blij geweest met een ieder die regelmatig bijdragen plaatst teneinde weer wat leven in de brouwerij te brengen.

ik ben geen liefhebber van gortdroge fora, en maak vrijwel uitsluitend gebruik van mijn eigen schrijfstijl. Daarin worden niet slechts gortdroge feiten opgedist, doch gebruik gemaakt van metaforen, allusies en humor.

Maar wellicht is dat niet 'jouw kopje thee', en had je het graag anders gezien. Wellicht had een gortdroog fysica-forum beter in jouw lijn gepast. Ieder zijn meug.

Dan de prangende vraag, die jou kennelijk zo kwelt. Genoeg te vinden op internet, Fred, met al dan niet extreme oplossingen.
https://www.stormfront.org/forum/
Overwegend Engelstalig, maar ook voorzien van een Nederlandstalig gedeelte. Let op dat het plaatsen van de link niet impliceert dat ik het met de inhoud of strekking daarvan eens ben.

Veel leesplezier.
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door fred neerhoff »

Wees een vent en schrijf hier op dit Forum eens in gewoon Nederlands op wat jouw "extreme" oplossing behelst.
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door FleetwoodMacho »

Wees een vent en schrijf op dit forum eens wat de door jou gesuggereerde intelligente oplossing is zonder te vervallen in allerlei nietszeggende 'modelletjes'.
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door fred neerhoff »

Jij begint ermee om een "extreme oplossing" te suggereren, maar wil - ook na herhaaldelijk aandringen - het beestje niet bij naam noemen. In plaats daarvan wijs je naar mij.

Ik noem zo'n gedrag laf.
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door FleetwoodMacho »

Gelul.

1. Er bestaat geen enkele reden om laf te zijn, ik ben hier immers anoniem. Wel verwijs ik naar 2.

2. Ik plaatste in antwoord aan Hagenaars al een disclaimer, die je kennelijk niet de moeite vond om te lezen, gezien het feit dat je reactie daarop uitbleef. Dus nogmaals: in welk land en bij welke provider wordt dit forum gehost?

3. Gezien je gebrek aan fantasie voor wat betreft de gewraakte extreme oplossing, verwees ik naar een website waar dergelijke zaken veelvuldig en uitgebreid aan de orde komen. Die heb je niet doorgenomen, want dat vergt nogal wat leeswerk.

4. Zelf suggereer je een intelligente oplossing, maar kunt zelfs niet een begin daarvan voor het voetlicht brengen. Ben jij zelf wel zo intelligent of blaat je maar wat?
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
Plaats reactie