Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

hagenaars

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door hagenaars »

Welnee, je moet het een doen en het ander niet laten. Zowel de veiligheid in de klas bevorderen, de uitwassen bestrijden, als de onderklasse gedwongen verheffen. We zijn ter zake, in mijn visie althans, veel te "tolerant" geweest. Jarenlang aanmodderen...Ik ben, dat zal wel duidelijk zijn, nadrukkelijk tegen segregatie.
Beleid is eigenlijk altijd een proces, je doet twee of tien dingen tegelijk.

Uiteraard komt segregatie de leerprestaties ten goede, dat is een "Binsenwahrheit". Etnische homogeniteit? De christelijke school terug, zul je bedoelen.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Ik ben, dat zal wel duidelijk zijn, nadrukkelijk tegen segregatie.
Bedoelde segregatie is natuurlijk geen doel op zich, maar het resultaat van onderzoek aan 241 Amsterdamse basisscholen en 47.000 kinderen. Of ben je misschien tegen dit soort onderzoek ter verbetering van leerprestaties?

Uit het onderzoek is trouwens gebleken dat voor sterk verbeterde leerprestaties de segregatie niet volledig hoeft te zijn. Er werd een bovengrens van ongeveer 80 % niet-westerse leerlingen gevonden waaronder de schooluitval van westerse leerlingen met de helft werd teruggebracht.

Nog steeds tegen? Grappig, want misschien ben je er dan ook wel uitdrukkelijk op tegen dat de aarde bolvormig is.
hagenaars

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door hagenaars »

Ja, dat moest er nog bijkomen, segregatie als doel! De school*) hoort voor alle gezindten open te staan. Onderzoek naar de bolle vorm van de aarde is overbodig. Leerprestaties zullen sterk verbeteren met een privé onderwijzer. Toch is dat niet altijd wenselijk, noch mogelijk. (Je hebt gelijk er wordt teveel onderzocht.)

*) 100 procent subsidie en niet voor niets openbaar!
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef: De school*) hoort voor alle gezindten open te staan.
Zo is dat! Maar dan wel met een financieringsmodel dat berust op empirie in plaats van op dogma's.
hagenaars

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door hagenaars »

Ja, waarom niet...
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door wilfred degens »

Door de grenzen weer te sluiten creëren we weer enige ontwarring van de toegenomen chaos door de open grenzen.
Het vrachtvervoer en busjes transport moet weer gecontroleerd worden. Niet alleen op wat ons land binnen gebracht wordt maar ook wat er aan gestolen goederen weer over de grenzen gesleept wordt buiten het zicht van onze toch al zo overbelaste recherche. Er worden de laatste jaren enorm veel gestolen landbouwmachines over de grens gereden en geen haan die daar meer naar kraait. Met onze afgesloten grenswegen kunnen we dit probleem al flink indammen.
Hoeveel geld de Nederlandse machteloze belastingbetaler in de bijna 11 jaar aan de 24 bewaking van Geert Wilders betaald heeft hoor ik nooit iemand over. Gister is de NL staat via een aanklacht gedwongen om effectiever ons broeikas aandeel terug te brengen. Waarom gaan we niet een aanklacht tegen diezelfde staat indienen vanwege zijn nalatigheid om de bedreigingen voor Geert Wilders weg te nemen? We worden geregeerd door nagenoeg machteloze regeerders van onze inmiddels splinterpartijtjes in de regering, en de anderen in de oppositie.
Geert Wilders heeft n.m.m. nog nooit iets gezegd waar niet het overgrote deel van onze bevolking achter staat. We zitten geketend aan de Brusselse ethische opvattingen die inmiddels niet meer van toepassing zijn in deze ongekende exodus uit landen die in grote armoede of oorlogsellende verkeren. Het wordt tijd dat vol is vol en geldkraan is leeg is leeg niet langer meer als een onacceptabele uitspraak beschouwd wordt.
Helaas ziet het ernaar uit dat onze Europese Unie zichzelf bezig is te wurgen met hun eigen over de top gegroeide ethiek. Er zal door heel west Europa hard moeten worden opgetreden tegen de chaotische exodus uit de aan Europa grenzende landen. Hun aantal is hun overweldigende wapen tegenover onze beschaving. Dat weten ze en wordt door hen maximaal uitgebuit tot we zelf hun ellende zijn gaan overnemen. Onze Grondwet? Laat hen nou niet lachen!
hagenaars

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door hagenaars »

Punt voor punt mijn standpunt. Ik bazeer mij op de feiten. De Nederlandse grenzen bewaken is een onmogelijkheid, lange files, ineenstortende handelsbetrekkingen en het effect minimaal. Weet u wel hoeveel verkeer er dagelijks over de weg naar Duitsland en verder en naar België en verder gaat? Allemaal controleren?
U lijkt te denken dat Wilders beter beschermd kan worden door "bedreigingen weg te nemen..." Maar hoe, in godsnaam?
De ethische opvattingen komen niet uit Brussel, hoor. Brussel heeft niets of heel weinig te maken met ons binnenlands bestuur.
De Grondwet wijzigen is geen sinecure, je hebt een meerderheid van 75 procent nodig en dat in twee ondes. Ga er maar aan staan.
Ik hoop dat ik alles voldoende behandeld heb?
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Punt voor punt mijn standpunt. Ik bazeer mij op de feiten. De Nederlandse grenzen bewaken is een onmogelijkheid, lange files, ineenstortende handelsbetrekkingen en het effect minimaal. Weet u wel hoeveel verkeer er dagelijks over de weg naar Duitsland en verder en naar België en verder gaat? Allemaal controleren?
U lijkt te denken dat Wilders beter beschermd kan worden door "bedreigingen weg te nemen..." Maar hoe, in godsnaam?
De ethische opvattingen komen niet uit Brussel, hoor. Brussel heeft niets of heel weinig te maken met ons binnenlands bestuur.
De Grondwet wijzigen is geen sinecure, je hebt een meerderheid van 75 procent nodig en dat in twee ondes. Ga er maar aan staan.
Ik hoop dat ik alles voldoende behandeld heb?
We zijn inderdaad na zoveel jaren open grenzen en zoveel emigranten te laat om de grenzen weer zomaar te sluiten zonder onvoorstelbare gevolgen. Maar dit had nooit zover mogen komen met een beetje werkelijkheidszin in Brussel en van onze slappe regering. Aan vooruitziende blik heeft het nogal ernstig geschort de laatste decennia in onze politiek. Stemmetjes winnen en achterban tevreden houden heeft adequaat optreden in de weg gestaan om NEE te zeggen waar de toekomst, de tijd van nu, nee tegen zou schreeuwen. Wat er nu gebeurt door onze open grenzen en open emigratiebeleid was zo voorspelbaar geweest en Wilders zag dat alles als helaas de enige in hypocriet Den Haag juist. De heikele vraag is, waar gaat een volk eerder voor, alles laten wijken voor de economie of wat toontjes lager zingen maar wel een gelukkiger leefklimaat? Een leefklimaat zonder stressremmers en ongelimiteerde toename van geldgraaiers die over lijken gaan of het allemaal niets voorstelt.
Zeker is dat die voorrang voor onze economie ons leefklimaat met 30 jaar geleden zeer ernstig beschadigd heeft. Niet alleen in ons land maar dat geldt natuurlijk mondiaal. Ik weet wel dat, het niet meegaan in die mondiale rush binnen onze economie ons op zeer grote achterstand zou gebracht hebben. Dus mijn commentaar is teveel ingegeven op nostalgie en dat is ook geen punt op het kompas van onze economie.
De ethische opvattingen komen niet uit Brussel, hoor. Brussel heeft niets of heel weinig te maken met ons binnenlands bestuur.
......en gij gleuft da? :o :?:
Onze Grondwet moet veel flexibeler kunnen worden aangepast aan extreme ontwikkelingen in onze samenleving.
Daar wordt nog steeds niet voldoende aandacht aan besteed. Alles gaat hier veel te traag en dat kost ons heel veel geld.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door wilfred degens »

U lijkt te denken dat Wilders beter beschermd kan worden door "bedreigingen weg te nemen..." Maar hoe, in godsnaam?
Hoe zou de hel in ons land uitbreken wanneer de Ku Klux Klan zich pontificaal en masse in ons land zou vestigen?
Waarom tolereren wij dan wel een religie, die zelfs nog in deze eeuw luidruchtig en uitvoerig via de sociale media het uitmoorden van iedereen die zich niet wenst te onderwerpen aan hun interpretatie van hun religie prediken? Of dacht u dat ze dat niet meer doen? We staren ons te veel blind op het kleine percentage wie zich niet meer conformeren aan de extreme uitleg van de islam. De live video opnames die de IS de wereld inzendt van hun laatste manieren hoe zij nog gruwelijker anders denkende mensen en masse martelen en vermoorden zouden wij slechts 2 jaar geleden niet geloofd hebben. Iedere moslim in ons land zou een eed op de koran en Allah moeten afleggen om onze Grondwet boven hun regels van hun religie trouw te zullen zijn en blijven. Dan zouden we het huidige probleem aardig naar onze cultuur maatstaven opgelost hebben. Dat zie ik als enige oplossing van dit probleem. Wie dat weigert, zal ons land onmiddellijk moeten verlaten. Zijn reden om dat te weigeren is exact wat wij willen bestrijden. Iedere moslim die de eed wel doet, is wat mij betreft van harte welkom.
hagenaars

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door hagenaars »

Die organisatie*) zou ogenblikkelijk verboden worden. Leden opgepakt.
Wij kennen geloofsvrijheid maar het moorden en doodslan is hier, zoals we weten, niet toegestaan. Wij kennen (gelukkig maar.) niet de verbanning als strafmaatregel.

*)The Ku Klux Klan (KKK), or simply "the Klan", includes three distinct movements in the United States. The first sought to overthrow the Republican state governments in the South during the Reconstruction Era, especially by violence against African American leaders. It ended about 1871. The second was a very large, controversial, nationwide organization in the 1920s that especially opposed Catholics. The current manifestation consists of numerous small unconnected groups that use the KKK name. They have all emphasized racism, secrecy and distinctive costumes. All have called for purification of American society, and all are considered part of right-wing extremism.[3][4]
Plaats reactie