Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door FleetwoodMacho »

hagenaars schreef:Ik zou mij daar uit principiële redenen met hand en tand tegen verzetten. U mag uw mening, hoe extreem ook ( en in mijn ogen niet juist, onzinnig en onuitvoerbaar) hier naar voren blijven brengen, hoor. Respect.
Ongeacht wat jouw mening is van het besprokene (niet juist? Onzinnig? Je bent wel te vinden voor een Islamitische Republiek? :lol: ) behoud ik me het recht voor om vragen waarvan het antwoord evident is, dan wel de vraag een provocatie behelst die mij tracht aan te zetten tot het doen van extreme uitspraken, niet te beantwoorden.

Dit geldt met name voor fora, waarvan de hosting geschiedt door een Nederlandse provider. Er zijn mij gevallen bekend, waarbij het IP-adres door de overheid werd opgevraagd. Wellicht vermeld ik daarbij ten overvloede dat mijn verschijning hier plaatsvindt onder mijn authentieke IP-adres.
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door fred neerhoff »

FleetwoodMacho schreef:Wel, hoe keer je de immigratie om als dat slechts uitvoerbaar zou zijn met extreme maatregelen? Laat je fantasie er maar op los, Fred.
Vertel het maar gewoon hoor.
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door FleetwoodMacho »

Welnu, je begreep deze stelling niet:
Een extreem probleem vraagt om een extreme oplossing.
Stel, dat we de in Nederland ontstane ongewenste dynamiek (spanningsveld) uitdrukken door middel van de grootheid U, en deze dynamiek wordt veroorzaakt door een stroom van negatieve gebeurtenissen welke we uitdrukken in de grootheid I, welke gedempt wordt door de weerstand van de bevolking, uitgedrukt in R, dan geldt:

I = U:R

Dan is het volgens de logica eenvoudig in te zien, dat er bij een gering spanningsveld (U) slechts een geringe weerstand (R) nodig is, om aan een geringe gewenste stroom van negatieve gebeurtenissen (I) te komen. Wordt echter de dynamiek (U) hoger, dan zal de weerstand (R) ook verhoogd moeten worden om aan dezelfde stroomsterkte (I) te geraken.

Hieruit is volgens de logica af te leiden dat een gering probleem vraagt om een geringe oplossing, en een groot (extreem) probleem om een grote (extreme) oplossing.

Graag gedaan, Fred.
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
hagenaars

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door hagenaars »

@ Fleetwoodmacho. U moet niet overdrijven, twee burgemeesters en hier en daar een wethouder die moslim is. Dat is nog lang geen stap op weg naar, wat u noemt 'een moslim republiek' . Al draagt ons staatshoofd inmiddels een baardje...
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door FleetwoodMacho »

Er ontgaat jou kennelijk dat er wel wat meer gaande is dan het door jou aangevoerde. In bepaalde steden wordt de meerderheid van de bevolking al gevormd door vreemde etniciteiten, die niet voldoen aan het criterium 'blanke westerling'.
De meerderheid daarvan zijn moslims, die zich rijkelijk voortplanten. Welnu, koppel dat eens aan democratische principes, en schets dan eens een toekomstbeeld.

Die Islamitische Republiek is er nu nog niet, maar ligt wel om de hoek. Bolle Willem draagt nu nog een baard, maar straks draagt het pampa-paard ook wat, en wel een hoofddoek. Dat is te zeggen, als ze niet naar het buitenland vluchten (of blijven, ze verkeren er voortdurend), of een kopje kleiner gemaakt worden door jouw moslimvrienden.
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door fred neerhoff »

FleetwoodMacho schreef:Welnu, je begreep deze stelling niet:
Een extreem probleem vraagt om een extreme oplossing.
Stel, dat we de in Nederland ontstane ongewenste dynamiek (spanningsveld) uitdrukken door middel van de grootheid U, en deze dynamiek wordt veroorzaakt door een stroom van negatieve gebeurtenissen welke we uitdrukken in de grootheid I, welke gedempt wordt door de weerstand van de bevolking, uitgedrukt in R, dan geldt:

I = U:R

Dan is het volgens de logica eenvoudig in te zien, dat er bij een gering spanningsveld (U) slechts een geringe weerstand (R) nodig is, om aan een geringe gewenste stroom van negatieve gebeurtenissen (I) te komen. Wordt echter de dynamiek (U) hoger, dan zal de weerstand (R) ook verhoogd moeten worden om aan dezelfde stroomsterkte (I) te geraken.

Hieruit is volgens de logica af te leiden dat een gering probleem vraagt om een geringe oplossing, en een groot (extreem) probleem om een grote (extreme) oplossing.

Graag gedaan, Fred.
Je draait om de boel heen. Laat het verder maar zitten.
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door FleetwoodMacho »

Gelukkig begreep je dat we in Nederland zijn opgezadeld met een extreem probleem, dat is tenminste wat, Fred. Logischerwijs zou je dan ook aannemen dat iets dergelijks vraagt om een extreme oplossing, want als we moslims vriendelijk vragen te vertrekken worden we uitgelachen, en als we een oprotpremie geven pakken ze dit aan om vervolgens zo snel mogelijk terug te keren.

Dat is waar Freddie's denkmachine vastloopt, want die begint nogal geobsedeerd te vragen waaruit die extreme oplossingen dan wel kunnen bestaan, terwijl iedereen met een beetje fantasie dit zelf zou kunnen invullen.
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
hagenaars

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door hagenaars »

U zou eens in onze Grondwet moeten kijken, mijnheer "vlothout". Daar staat vrij nauwkeurig dat uw criterium hier niet van toepassing is. (Er zijn bij mijn weten trouwens geen gemeenten met een niet 'autochtone' meerderheid.) U overdrijft en bovendien slaat u de plank voortdurend mis.
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door FleetwoodMacho »

hagenaars schreef:U zou eens in onze Grondwet moeten kijken, mijnheer "vlothout". Daar staat vrij nauwkeurig dat uw criterium hier niet van toepassing is. (Er zijn bij mijn weten trouwens geen gemeenten met een niet 'autochtone' meerderheid.) U overdrijft en bovendien slaat u de plank voortdurend mis.
Wat reutel je nu toch weer, Hagenaars, over welk artikel in de grondwet heb je het, en waar houd ik me daar niet aan?

Kennelijk leef je nog in de vorige eeuw met je idiote perceptie van de etniciteit in de grote steden, of werd je zojuist nog geïnformeerd door het journaal, voorgelezen door Philip Freriks?
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door FleetwoodMacho »

https://www.nrc.nl/nieuws/2015/02/20/vo ... 53-a573815

Let wel, dit bericht dateert van 2015. Het percentage van 50 is dus inmiddels ruim overschreden.
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
Plaats reactie