Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door wilfred degens »

Wij kennen (gelukkig maar.) niet de verbanning als strafmaatregel.
Nood breekt wet :!: Dat geldt natuurlijk alleen voor logisch denkende bestuurders.
Wij zijn toch geen Meden en Perzen?

......................en waarom wel een beroepseed afleggen in sommige beroepen en zou dat niet kunnen voor aspirant nieuwe Nederlanders als finishing touch van hun inburgeringsexamen alvorens zij onze nationaliteit mogen ontvangen. Of hun onbeperkte verblijfsvergunning krijgen? Eveneens pas die zo gewilde papieren hen overhandigen, wanneer zij zich niet aan een misdrijf hebben schuldig gemaakt. Niet tekenen of zich misdadig te hebben gedragen niet naar de zachte heelmeesters sturen maar onmiddellijk weg uit onze samenleving! Excellente selectie van het koren en het verrotte kaf.
Opvallend hoe ook u weer, evenals onze overheid, over deze mogelijkheid niet eens bereid bent na te denken.
hagenaars

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door hagenaars »

We hebben in Europa aardig wat ervaring met stateloosheid, de consequentie van verbanning. Grote ellende, veel geweld niet aan te raden. Kijk a.u.b. even naar de ruime voorraad Wiki artikelen over deze problematiek.
Hoe weet u zo goed wat ik denk of niet? Helderziend?
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:We hebben in Europa aardig wat ervaring met stateloosheid, de consequentie van verbanning. Grote ellende, veel geweld niet aan te raden. Kijk a.u.b. even naar de ruime voorraad Wiki artikelen over deze problematiek.
Hoe weet u zo goed wat ik denk of niet? Helderziend?
Dat bleek uit uw antwoord op mijn voor-voor laatste reactie. Bent u altijd zo'n zeur?
U heeft toch overal altijd al een vaak weinig zeggend antwoord op afgestemd op onze regering? Alleen alles wat de grondwet aangeeft is uw beperking in vrijzinnig denken. Hoe boeiend is het om met een robot van onze grondwet te brainstormen? Niet!
hagenaars

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door hagenaars »

Liever niet schelden. Als u per sé wilt dan kunnen we over de inhoud van de Grondwet natuurlijk woorden, gedachten wisselen.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Liever niet schelden. Als u per sé wilt dan kunnen we over de inhoud van de Grondwet natuurlijk woorden, gedachten wisselen.
Dan liever gedachten wisselen over het telefoonboek. :o :shock: :lol:
Dat boek past zich tenminste nog ieder jaar adequaat aan.

De grondwet in ons land - en in uw denkkompas - is n.m.m. een zwaar achtergebleven gebied voor ons volk anno 2015 m.n. om al haar wetten nauwkeurig na te leven. Onze grondwet past zich nauwelijks, of oneindig traag kruipend achter de fundamentele maatschappelijke ontwikkelingen aan van de ons huidige bevolking bedreigende actuele feiten aan. Ontwikkelingen, o.i.v. mondiale revoluties en internationale terroristische gevaren, die dringend om onze grondwet aanpassingen schreeuwen, (grondwet voor het laatst geëvalueerd eind 2009, bijna 6 jaar geleden) worden door de meerderheid van onze bevolking niet voldoende gehoord.
Wanneer leeuwen, tijgers en hyena's in de natuur ons land weten binnen te komen, zouden niet moeten mensvriendelijk gemaakt worden met pamperen, aaien en veel honden- en kattenkoekjes. :o :shock: :?: (Ik wil en kan geen nuchter positief verschil zien tussen de waarde van de mens en het dier.) http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/fotos/d ... cid=ASUDHP
Onze grondwet is grotendeels te danken aan ons ethisch groeiproces van eeuwen vallen en weer opstaan. Daar storen mensen, die nauwelijks of zonder grondwet anno 21 ste eeuw opgevoed zijn, zich in ons land voor geen meter aan. Onze 'done and not done' gaat eeuwen boven hun pet. En wij maar pamperen en snoepjes uitdelen hetgeen voor de nieuwkomers alras en volkomen logisch een op afroep opeisbare vanzelfsprekendheid wordt. Ons neen betekent voor hen dan ook slechts een loze kreet in de ruimte van 'geitenharen wollen sokken luilekkerland oppassers en gidsen'. Want het doordrammen van onze aspirant nieuwe Nederlanders is nauwelijks nog nodig om onze ('Gohhh' :roll: zeggende) hulpverleners in hun voordeel door hun slappe knieën te laten zakken. Ons Europees ethisch onoplosbare vluchtelingen probleem wordt zo ontegenzeggelijk de ondergang van Nederland en heel de EU met hun brave en trage ethische grondwetten. Veel méér geld dan wat onze enigszins oplevende conjunctuur onze straatarmen en armlastige ouderen ten goede zou kunnen komen, gaat nu echter op aan de opvang van alle vluchtelingen en allen die nog komen gaan. Of denkt hagenaars daar weer zalvend anders over?
Ik zat gistermorgen, veel te lang, in de stampvolle wacht bij de apotheek. Een Nederlandse begeleid(st)er van onherkenbaar geslacht, kwam binnen met in zijn/haar kielzog een angstige en schichtig rondkijkende gitzwarte Afrikaan met spierwitte tanden. De begeleid(st)er groette met een soort piepstem; "goedemorgen allemaal". Niemand behalve vanzelfsprekend ik groette hem/haar terug. Ik nam de blikken van de +/- 10 wachtenden in deze nieuwe setting nauwkeurig op. Ik zag de meest gruwelijke blikken van afwijzing en afkeer tegen de aanwezigheid van deze kansloze overduidelijk Afrikaanse vluchteling. Ik dacht, wat een trieste toekomst staat deze op het oog intens zielige mens in ons vreemde kikkerland voor hem en zijn gevolg nog te wachten. De begeleider dacht kennelijk door met een enorme stemverheffing tegen de niet Nederlands, noch Engels sprekende man in het Nederlands te schreeuwen nu wél zinvol met hem te kunnen communiceren. De Afrikaan begreep er nu helemaal niets meer van en met absurde gebaren werd het zichtbare onbegrip alleen nog maar wanhopiger. De mensen keken geïrriteerd en ieders gedachten waren bijna hoorbaar.
Wat heeft dit met onze grondwet te maken? Ik ben u met die vraag even voor!
Ik denk dat we die mensen vanwege onze Europese grondwetten geen valse hoop mógen geven ooit hier zich gelukkiger te zullen voelen op de langere termijn, dan dat zij in een rustiger ander Afrikaans land zouden kunnen worden. Zo in en in triest hoe dit sociaal en politiek probleem dankzij onze wetten en de grondwet niet aangepast en daardoor adequater kan worden aangepakt. Zonder snelle en heel professionele antropologisch verantwoorde maatregelen gaan we aan dit Europese probleem zonder enige twijfel ten onder. De meeste vluchtelingen uit Afrika zullen nooit in ons land aarden, noch de gemiddelde autochtone Nederlander met hen. Immers tolerantie is langzamerhand overduidelijk zelfs in ons land een nostalgisch begrip geworden. Ons internationaal verloren imago.
Het eerste wat we nu moeten doen is ons ontwikkelingsgeld stoppen. Gaat immers niets van dat geld naar die mensen die het daar zo hard nodig hebben, maar besteden we nu geforceerd dubbel, aan diezelfde mensen van diezelfde ontwikkelingslanden. NU verdwijnt grotendeels ons ontwikkelingsgeld in de zakken van de zware jongens met de meeste wapens en zonder westers gerespecteerd geweten, die in die landen de elitemaat slaan. Hoe gek zijn we nu en hoe lang gaat dit zo nog door? Wel te verstaan van onze belasting miljarden.
En neen hagenaars, ik heb nog nooit PVV gestemd. Maar mijn redenen waarom ik dat niet deed vervagen meer en meer ten gevolge van de Europese en nationale ontwikkelingen welke we nu dagelijks aan ons vizier politiek apathisch voorbij zien trekken.
In noodsituaties als oorlog en terreurdreigingen beschouw ik mezelf als een grondwet nihilist.
Laatst gewijzigd door wilfred degens op zo 05 jul 2015, 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.
hagenaars

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door hagenaars »

Welke tekorten in de Grondwet hebt u ontdekt? De Grondwet wordt elke keer als er verkiezingen zijn, aangepast, hoor. Ikzelf denk dat de waan van de dag een beetje uit de Grondwet moet worden geweerd. Ik vind het dus wel een goed idee snelle wijzigingen in dit document achterwege te laten. De door u genoemden horen in het gevang. Ze worden allang niet meer gepamperd, rechters delen hoge straffen uit. U moest eens gaan kijken bij een cursus inburgeren.De Nederlandse samenleving is gebaseerd op zekere waarden, waaruit normen voortspruiten. Dat willen we in overgrote meerderheid graag zo houden.
hagenaars

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door hagenaars »

@Degens, vervolg. Dus iedereen in ons land moet zich aan die Grondwet en alle andere wetten houden. Mensen die hier naar toe komen, als migrant of vluchteling moet zich aan die regel houden. We zijn streng voor vluchtelingen, menig asielverzoek wordt afgewezen. Ook daar zijn strenge regels voor: Als asielaanvraag wordt in Nederland aangemerkt het verzoek dat een vreemdeling indient bij de Nederlandse autoriteiten om een verblijfsvergunning te krijgen omdat hij in eigen land vervolging vreest en meent te voldoen aan de daarvoor geldende criteria op grond van het Vluchtelingenverdrag. Ook zijn er beperkte mogelijkheden bij een diplomatieke post van Nederland in een ander land asiel te vragen. Asielaanvragen worden behandeld door de Immigratie- en Naturalisatiedienst van het ministerie van Justitie. De procedure is wettelijk geregeld in de Nederlandse Vreemdelingenwet 2000 en de Vreemdelingencirculaire. Daar is echt niets zalvends aan te ontdekken. U moet niet overdrijven, we gaan echt niet onder aan de opvang van vluchtelingen. Al zijn er natuurlijk wel problemen. Zoals taal en cultuur.
Uw nihilisme is begrijpelijk, maar even doordenken zet u vast op het goede been...
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Beoeienis van Regering met strafrecht-proces tegen Wilders.

Bericht door fred neerhoff »

fred neerhoff schreef:Het is vandaag precies 10 jaar geleden dat de tweede kamer politicus Geert Wilders onder persoonsbewaking werd gesteld. Gedurende die tijd heeft de man geen privé leven meer.

Ik vind het een grote schande dat de meningsvrijheid sedert de komst van orthodoxe moslims onder zo'n grote druk is komen te staan. Er wordt vanuit die hoek onafgebroken gehamerd op "respect", maar ondertussen zwijgen diezelfde moslims als het graf indien een democratisch gekozen volksvertegenwoordiger door henzelf in zijn bestaan bedreigd wordt.

Uitgerekend op deze dag (!) - nota bene na 6 maanden studie - stelt het Openbaar Ministerie Geert Wilders onder verdenking van het aanzetten tot discriminatie en haat. http://www.nu.nl/algemeen/3898876/wilde ... natie.html

Hiermee toont het Openbaar Ministerie wederom haar vijandige opstelling jegens duur bevochten politieke vrijheid. Met als gevolg dat zij de islam-orthodoxie regelrecht in de kaart speelt! Dit Fremdkörper binnen onze beschaving krijgt daarmee wèl de steun van het politieke establishment. Opmerkelijk, zeer opmerkelijk!

De NRC van vandaag lijkt het ook al prachtig te vinden!
Waar eerder oud-minister van Justitie Hirsch Ballin zich naar alle waarschijnlijkheid bemoeide met de aanhoudiung en uitlevering van de oud-vlieger Posh aan Argentinië viewtopic.php?f=6&t=565&start=110#p13626 is het nu de oud-minister van binnenlandse zaken, de VVD'er Ivo Obstelten die naar alle waarschijnlijkheid het OM heeft ingefluisterd om Wilders strafrechtelijk te vervolgen in verband met zijn "Marokkanen uitspraak". http://verenoflood.nu/wildersproces2-do ... -politiek/

Het gaat hier dus om een herhaaldelijke schending van de scheiding der machten: een politieke doodzonde.
hagenaars

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door hagenaars »

Als het bewezen zou worden, nu is het slechts een bewering van één advocaat, Dan zou het een overtreding van de Trias politica betekenen , ja.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door fred neerhoff »

De Telegraaf meldt dat een anonieme ambtenaar zegt dat hij in 2011 een gesprek opving tussen toenmalig minister van Justitie, Ivo Opstelten, en zijn hoogste ambtenaar, Joris Demmink. Volgens die ambtenaar zou de VVD’er Opstelten tegen Demmink hebben gezegd dat Wilders ‘ons te veel voor de voeten loopt’.

De anonieme ambtenaar is niet de enige die wijst op politieke bemoeienis in rechtszaken tegen Wilders. Ook RTL Nieuws heeft bronnen die melden dat er sprake is van beïnvloeding door Opstelten.

Niettemin is er op basis van deze info in de tweede kamer geen meerderheid te vinden voor het instellen van een parlementaire enquête over een mogelijke schending van de Trias politica.
https://www.elsevierweekblad.nl/nederla ... f%20Header

De tweede kamer als vertegenwoordiger van het volk, bevangen door conformisme, weigert zichzelf te respecteren wegens een mogelijke schending van de Trias politica, en weigert eveneens een mede-parlementariër te verdedigen.
Plaats reactie