Overtuigingskracht, daar gaat het om...

hagenaars

Overtuigingskracht, daar gaat het om...

Bericht door hagenaars »

Altijd weer nieuwe lulkoek.
Gisteren ontving ik een fraaie gedrukte oproep: "Onzichtbaar overtuigen". Wie wil dat niet?
Meestal gaat propagandamateriaal direct de weg van hondenpoep en A.H. folders, namelijk naar de vuilnisbak achter de brievenbus, maar deze nam ik mee naar mijn schrijftafel, immers een fotootje van Barack Obama stond op de voorpagina. En de mededeling dat de cursus, want dat was het, bekroond was als "beste managementopleiding". Wie wil dat niet, manager worden? Joop Visser schreef er ooit een spotliedje over, samen met zijn Jessica. U kunt het beluisteren op You tube: Onze Jan is manager geworden, is de titel.( http://www.joopvisser.nl/) Het bericht ging over een seminar, eendaags, u hoeft niet te blijven logeren...Het is een seminar van de overtuigingsdeskundige van Nederland, namelijk Pacelle van Goethem en nu komt het, samen met de 'wonderboy' van Barack Obama namelijk zijn speechwriter, Jon Favreau. U kunt kennisnemen van de woordkunst van de machtigste man ter wereld, helemaal naar Nederland gekomen om ons het kunstje, nee de edele kunst van het onzichtbaar overtuigen te leren. Hij bleek zelfs herkozen te worden...(Nou ja, u weet het de Republikeinen schreven louter kneuzen in, politici waarvan de namen allang verbleekt zijn.
Dus op 18 maart 2014 allemaal naar de cursus, het is zijn geld echt wel waard. (www.denkproducties.nl) Ik hoop u daar te ontmoeten, in Pakhuis De Zwijger in Amsterdam, voor de kosten hoeft u het niet te laten, slechts 995,- (ex BTW.)
Zegt het voort...
Plaats reactie