Stel je bent de zoon van dr. Steur.

hagenaars

Stel je bent de zoon van dr. Steur.

Bericht door hagenaars »

Stel je bent de zoon van dr. Jansen Steur.

Je bent medicijnen student en een gelukkig mens. Je vader was een prima neuroloog, maar door omstandigheden een beetje buiten de rails geraakt. Hij werkt om jouw studie te betalen. Een goede insteek. Zijn verslaving heeft hij inmiddels, dank zij een Schotse kliniek onder controle. Het gaat weer goed met hem...

Stel je bent getrouwd met de Prins van Oranje, het gaat goed met jouw vader. Hij is hoewel oud, gezond. Je slaat de Nederlandse krant open, de slijpsteen voor de geest. Het gaat over jouw vader, leuk dat die ouwe toch nog in het nieuws is. Maar dan lees je de kop: Bewijzen dat hij liegt , is niet eenvoudig. Jouw vader liegen? De kinderen zijn dol op opa, altijd goudeerlijk, vriendelijk en aardig, een rol model.

Stel, je werkt bij Capgemini, leuk werk. Ouwe lullen moeten inleveren, redelijk toch?
Stel, je bent zwart, je vader kwam uit Suriname, je hebt je diploma boekhouden, kom je aan de bak?

Stel je bent vrijdenker...
Frans van Dongen
Berichten: 342
Lid geworden op: zo 18 nov 2012, 21:09

Re: Stel je bent de zoon van dr. Steur.

Bericht door Frans van Dongen »

Stel je bent de zoon van dr. Jansen Steur.
Stel je bent de zoon van Lex Hagenaars.

Stel je bent getrouwd met de Prins van Oranje,
Afschuwelijk !!

Die Zorreguita is volgens mij gewoon fout. En niet zo'n beetje ook.

Stel, je werkt bij Capgemini, leuk werk. Ouwe lullen moeten inleveren, redelijk toch?
Ik vind die demotie ook niet sympathiek. Wel kan ik me voorstellen, dat de salarissen wat minder hard met de leeftijd mee stijgen. Oudere mensen zijn momenteel erg duur voor werkgevers. Dat heeft zo z'n nadelen.
hagenaars

Re: Stel je bent de zoon van dr. Steur.

Bericht door hagenaars »

Waarom is het afschuwelijk getrouwd te zijn met die sportieve prins? Prins Bernhard schijnt het huwelijk gearrangeerd te hebben. Hij had kennelijk zo´n hekel aan het Huis van Oranje, dat hij in de persoon van de lieftallige Máxima Prinses der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau, Mevrouw van Amsberg (née Máxima Zorreguieta; Buenos Aires, Argentinië, 17 mei 1971), de echtgenote van kroonprins Willem-Alexander der Nederlanden, een tijdbom in ons staatsbestel plaatste.

Het achterstellen van oude lullen is willekeur. Ik ben voor loon naar werken...
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Stel je bent de zoon van dr. Steur.

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:Stel je bent de zoon van dr. Jansen Steur.
Wat is precies het punt dat je wilt maken?
Frans van Dongen
Berichten: 342
Lid geworden op: zo 18 nov 2012, 21:09

Re: Stel je bent de zoon van dr. Steur.

Bericht door Frans van Dongen »

Prins Bernhard schijnt het huwelijk gearrangeerd te hebben.
Nou....dat is wel een aanbeveling ! Ha ha ha !
Hij had kennelijk zo´n hekel aan het Huis van Oranje, dat hij in de persoon van de lieftallige Máxima Prinses der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau, Mevrouw van Amsberg (née Máxima Zorreguieta; Buenos Aires, Argentinië, 17 mei 1971), de echtgenote van kroonprins Willem-Alexander der Nederlanden, een tijdbom in ons staatsbestel plaatste.
Ben je gek....Alex vond die Maxima gewoon een lekker wijf. En zo hoort het ook.
Hoe zal ik het zeggen: hij deed het niet voor z'n kroon, maar voor z'n kruis.
Het achterstellen van oude lullen is willekeur. Ik ben voor loon naar werken...
Daarom juist hoeven ze niet noodzakelijk duurder te worden met leeftijdstijging.
In economisch opzicht is het zo, dat een werkgever alleen meer kan betalen aan één of meerdere werknemers, indien en wanneer hun productiviteit toeneemt.
Want waar zou anders dat geld vandaan moeten komen ?

Eens met Davids vraag. ("??")
hagenaars

Re: Stel je bent de zoon van dr. Steur.

Bericht door hagenaars »

@David; waarom mag Steur niet werken voor de kost? Wel goed in de gaten houden natuurlijk en daar heeft het lang aan ontbroken.

Het heeft iets tragisch zo´n manhunt,
hagenaars

Re: Stel je bent de zoon van dr. Steur.

Bericht door hagenaars »

Ja, dat zal wel, maar de Kroon zit nu wel met een groot probleem of dacht je dat Maxima koningin kan worden?
hagenaars

Re: Stel je bent de zoon van dr. Steur.

Bericht door hagenaars »

@Frans. Er zijn vele redenen waarom een directeur zijn personeel meer betaalt. Opbrengst is er een van.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Stel je bent de zoon van dr. Steur.

Bericht door fred neerhoff »

David Bakker schreef:Wat is precies het punt dat je wilt maken?
En het antwoord is?
hagenaars

Re: Stel je bent de zoon van dr. Steur.

Bericht door hagenaars »

....hierboven toch gegeven...? Waarom zou hij niet mogen werken voor de kost?

Het heeft bovendien iets armoedigs zo´n manhunt.
Plaats reactie